فرصت‌های رایگان برای تاجران جوان، برنامه شورای شهر ولورهمپتون

شورای شهر ولورهمپتون اعلام کرد که کارآفرینان بین ۱۶ تا ۳۰ سال می‌توانند از برنامه‌های ویژه‌ای که طی ماه‌های جولای و آگوست برگزار می‌شود، به‌طور رایگان بهره ببرند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به‌عنوان بخشی از برنامه ملی بازار معامله‌گران جوان، شورای شهر ولورهمپتون اعلام کرد که کارآفرینان بین ۱۶ تا ۳۰ سال می‌توانند از برنامه‌های ویژه‌ای که طی ماه‌های جولای و آگوست برگزار می‌شود، به‌طور رایگان بهره ببرند. در این برنامه‌ها هر یک از شرکت‌کنندگان می‌توانند به‌صورت رایگان یک غرفه داشته باشد و همچنین از شانس شرکت در رقابت ملی تاجران جوان برخوردار شوند که توسط فدراسیون ملی معامله‌گران بازار (NMTF) اداره می‌شود.

برنامه‌های شورای شهر ولورهمپتون برای تاجران جوان در بیست‌وسوم جولای در بازار سرپوشیده و بیرونی بیلستون (Bilston)، سی‌ام جولای در بازار ودنسفیلد (Wednesfield) و ششم آگوست در بازار مرکز شهر ولورهمپتون برگزار می‌شود.

عضو کابینه شورای شهر ولورهمپتون در بخش محیط شهری و تغییرات آب‌وهوایی ضمن ابراز خوشحالی مبنی بر این‌که شورای شهر برای دومین سال متوالی این فرصت را در اختیار جوانان قرار داده است، بازارها را پایگاهی بسیار عالی با هزینه راه‌اندازی پایین و امکان برقراری ارتباطات رودرروی عالی با مشتریان معرفی و اعلام کرد که شورای شهر ولورهمپتون در راستای پشتیبانی مستمر از تاجران جوان با ارائه بسته‌های حمایتی آن‌ها را مورد حمایت قرار خواهد داد. وی در ادامه گفت که این بسته حمایتی شامل همکاری با مشاوران خبره و با تجربه در زمینه بازار، دسترسی به پشتیبانی تجاری، چهار هفته اجاره رایگان غرفه، دوره‌هایی با تخفیف و ثبت‌نام در برنامه سازمانی پرینسز تراست (Prince’s Trust) می‌شود.

عضو کابینه شورای شهر ولورهمپتون در بخش کودکان و جوانان با اعلام این‌که یکی از اولویت‌های شورا به‌عنوان یک شهر ایجاد فرصت‌های بیشتر برای جوانان است، اعلام امیدواری کرد که با ارائه غرفه‌های رایگان به تاجران جوان در بازارهای شهر، می‌توان نسل جدیدی از صاحبان مشاغل را تشویق کرد تا ایده‌های خود را پیاده‌سازی کنند.

وی با اشاره به تجربه مثبت سال گذشته در همین زمینه رو به تاجران جوان ولورهمپتون گفت: «سال گذشته طیف وسیعی از محصولات توسط قشر جوان شهر به فروش گذاشته شد. بنابراین چنانچه کسب‌وکاری دارید که به‌دنبال راه‌اندازی یا رشد آن هستید، شورا آماده فراهم آوردن فرصت برای شما است.»

کد خبر 579071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.