اعطای معافیت‌های مالیاتی توسط شورای شهر دالاس

شورای شهر دالاس در صورت پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز برنامه‌های شرکت سرمایه‌گذاری جهانی «گلدمن‌ساکس» در پروژه ایجاد مرکز فعالیتی در مرکز شهر به این شرکت تخفیف‌های مالیاتی ارائه خواهد داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر دالاس ماه آینده موضوع «توانمندسازی محله‌ها» را مورد رأی‌گیری قرار خواهد داد و در نظر دارد چنانچه شرکت سرمایه‌گذاری جهانی «گلدمن‌ساکس (Goldman Sachs)»، شرکت خدمات مالی و بانکداری چندملیتی آمریکایی و مدیر سرمایه‌گذاری‌های مشترک، برنامه‌های خود را برای مرکز فعالیتی ۵۰۰ میلیون دلاری در مرکز شهر دالاس درست به پیش ببرد، به آن تخفیف‌های مالیاتی ارائه دهد.

 گلدمن‌ساکس، مستقر در منهتن، در حال حاضر چهار هزار کارمند در ساختمان‌های مرکزی شهرهای دالاس و ریچاردسون دارد و از سال ۲۰۲۰ شایعاتی پخش شده است که این سازمان قصد دارد با تأسیس یک دفتر جدید در منطقه دالاس-فورث‌ورث کارمندان زیادی را از این مناطق به استخدام خود درآورد.

طرح پیشنهادی گلدمن‌ساکس برای مرکز فعالیتی مرکز شهر دالاس شامل توسعه بلوک ۲۳۰۰ خیابان «نورث‌فیلد» در نزدیکی موزه علم و طبیعت «پروت (Perot)» خواهد بود. طبق قوانین ایالتی، این قبیل اقدامات توسعه‌دهندگان، در راستای کمک به توسعه‌های اقتصادی، ایجاد مسکن‌های ارزان‌قیمت و پیاده‌سازی سایر ابتکارات منطقه‌ای، امکان ارائه مشوق‌های مالی و توسعه‌ای به صاحبان املاک و مستغلات را در اختیار مسئولین شهری قرار می‌دهد.

پروژه عظیم مرکز فعالیتی گلدمن‌ساکس بخشی از یک بازسازی طولانی‌مدت ۱۱ هکتاری خواهد بود که در آگوست گذشته توسط شورای شهر دالاس تصویب شد و شامل بهبود یک مجتمع ۵۴۰ واحدی می‌شود که در سال ۱۹۹۷ ساخته شده است. طرح‌ها شامل ایجاد برج‌های اداری و مسکونی، هتل، فضاهای خرده‌فروشی و یک پارک ۱.۵ هکتاری می‌شود و شورای شهر اعلام کرده است که بعضی از ساختمان‌های طراحی‌شده برای این مرکز ممکن است حتی تا ۸۰ طبقه نیز برسند.

طبق گفته یکی از دست‌اندرکاران، به دلیل توسعه مجدد برنامه‌ریزی شده، اجاره واحدهای مجتمع مذکور طی ژانویه یا فوریه گذشته متوقف شد و بنا بر اطلاعیه عمومی در مورد توافق احتمالی سازمان مالیات شهر، گلدمن‌ساکس با اجاره حداقل ۸۰۰ هزار فوت مربع از فضای آن قصد دارد با هزینه حداقل ۹۰ میلیون دلار، تا سال ۲۰۲۸ یک ساختمان ۳۹۰ میلیون دلاری در آن بسازد.

شورای شهر اعلام کرد که در حال حاضر مشخص نیست که گلدمن ساکس چقدر در مالیات از طریق معامله پیشنهادی صرفه‌جویی خواهد کرد.

کد خبر 579068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.