از هر هزار نفر در استان اصفهان ۱.۵ نفر نیروی دولتی وجود دارد

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت:در اکثر استان‌ها از هر هزار نفر شش نیروی دولتی وجود دارد اما در استان اصفهان از هر هزار نفر ۱.۵ نفر مشغول هستند، از این‌رو کمبود نیرو در ادارات نارضایتی را به وجود می‌آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی، صبح امروز _چهارشنبه، یازدهم خردادماه_ در سی‌ویکمین مجمع نمایندگان استان اصفهان، با اشاره به مسئله کمبود نیروی دولتی در استان اظهار کرد: کوچک شدن دولت یکی از اصول قانون اساسی است که در اصل ۴۴ قانون اساسی به آن اشاره شده اما یک سری امورات مانند کارخانه‌ها و شرکت‌ها باید توسط دولت واگذار شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: هدفمند و مردمی شدن یارانه‌ها نیازمند نیرو است تا بتوانیم در بحث نظارت و اجرای برخی از دستورات دولت موفق عمل کنیم؛ از این‌رو مجمع نمایندگان باید به این مسئله ورود کند.

وی اضافه کرد: طی ماه‌های گذشته نمایندگان استان در مجلس درخواست جلسه با رئیس سازمان برنامه و بودجه را داشتند اما متأسفانه این درخواست اجابت نشد. بنابراین مجمع نمایندگان باید متحد، منسجم و یکپارچه اقدام کنند تا تأثیر آن را شاهد باشیم.

موسوی‌لارگانی خاطرنشان کرد: در اکثر استان‌ها از هر هزار نفر شش نیروی دولتی وجود دارد اما در استان اصفهان از هر هزار نفر ۱.۵ نفر مشغول هستند که این آمار فاجعه است. این موضوع نارضایتی در ادارات را به وجود می‌آورد زیرا نیروی کافی برای پاسخگویی به مردم وجود ندارد.

کد خبر 579066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.