لیست خانه‌های نا ایمن تهران در اختیار دادستانی قرار گرفته است

عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که یک لیست از ساختمان‌های ناایمن تهیه شده، اما شنیده‌ایم که قول داده‌اید تا دو ماه آینده آن را ارائه کنید ادامه داد: این لیست در اختیار دادستانی است و هر هفته سه مالک تذکر دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حبیب کاشانی امروز _سه‌شنبه، دهم خردادماه_ در شصت و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از شنیدن گزارش سرپرست سازمان نظام مهندسی کشور در مورد ایمنی ساختمان‌ها با محوریت اتفاق متروپل اظهار کرد: موارد مطرح شده سال‌هاست که مطرح می‌شود و اتفاقی نمی‌افتد. تعیین مهندس ناظر، فرآیند شفافی برای مالکین و عموم مردم نیست.

وی با بیان این‌که یک لیست از ساختمان‌های ناایمن تهیه شده، اما شنیده‌ایم که قول داده‌اید تا دو ماه آینده آن را ارائه کنید ادامه داد: این لیست در اختیار دادستانی است و هر هفته سه مالک تذکر دریافت می‌کنند. می‌خواهیم بدانیم آیا در تهران ۷۵۱ کیلومتری تنها ۱۲۹ ساختمان ناایمن وجود دارد یا خیر؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ایران جز چند کشور اول دنیا در خصوص سازه است، با وجود این همه توانایی ناراحت کننده است که در سال ۱۴۰۱، ۳۳ نفر از هموطنان‌مان را در اثر فروریختن یک ساختمان از دست بدهیم. بهتر است تعارفات را کم کنیم و وارد عمل شویم تا بتوانیم مسائل را حل کنیم.

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: مسئولان عریان‌تر بگویند که چه کنیم، چرا که یک نقطه از ایران دچار حادثه شده اما همه ایران را تحت تأثیر خود قرار داده است.

کد خبر 579015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.