انتقاد عضو شورای شهر تهران از تخلفات ساختمان متروپل

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تخلفات متروپل در مقابل چشم همگان رخ داد، گفت: تمام اتفاقاتی که نباید رخ می‌داد در متروپل رخ داد و این زنگ خطری است که هیچ گونه اغماضی نباید با آن انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری امروز _سه‌شنبه، دهم خردادماه ۱۴۰۱_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش سرپرست سازمان نظام مهندسی کشور در مورد ایمنی ساختمان‌ها با توجه به اتفاق متروپل، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های مدیر موفق و کارآمد این است که از تهدید فرصت بسازد و مهمترین مسئله در متروپل این است که این اتفاق باید به مقررات جدید تبدیل شود وگرنه مثل پلاسکو هیچ اقدامی رخ نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه تخلفات متروپل در مقابل چشم همگان رخ داد، ادامه داد: تمام اتفاقاتی که نباید رخ می‌داد در متروپل رخ داد و این زنگ خطری است که هیچ گونه اغماضی نباید با آن انجام شود.

نایب‌رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه اقدامات مؤثری را در دوره پلاسکو انجام دادیم، گفت: گزارشی که از پلاسکو تهیه شد که اکثر کارشناسان مطرح کشور نیز در آن نقش داشتند بدون هیچ تعارفی و بسیار کارآمد بود اما به مقررات تبدیل نشد و گزارشی برای کتابخانه‌ها بود.

سروری گفت: باید زمینه و عامل بروز این حوادث اصلاح شود، بنابراین پیشنهاد می‌شود که گزارش پلاسکو را به عنوان یک منبع قوی در دستور کار قرار دهند و دوباره کار را از صفر شروع نکنیم و گزارش پلاسکو از کتابخانه‌ها بیرون بیاید و مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 578997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.