تحلیل تکنیکال رمزارز آیوتا امروز ۱۰ خرداد+ نمودار و قیمت MIOTA

قیمت رمز ارز آیوتا در ۲۴ ساعت اخیر ۱.۸۱ درصد افزایش یافته است، پیش بینی تداوم روند اصلاحی به دلیل از دست دادن کف کانال نزولی را خواهیم داشت.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، آیوتا با نماد اختصاری MIOTA یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۷۵.۸۴ میلیون دلار، در رتبه ۵۸ بازار قرار داشته و سهم ۰.۰۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد. هر واحد از آیوتا در این لحظه با قیمت ۰.۳۵۱۰۸۱ دلار، با احتساب نرخ تتر ۳۰,۹۹۶ تومان معادل ۱۰,۸۸۲ تومان معامله می‌شود و حجم مبادلات روزانه آن ۲۳.۰۷ میلیون دلار است. قیمت این رمز ارز در ۲۴ ساعت اخیر ۱.۸۱ درصد افزایش یافته است، بر اساس آخرین تحلیل انجام شده پیش بینی تداوم روند اصلاحی به دلیل از دست دادن کف کانال نزولی را خواهیم داشت.

تحلیل تکنیکال ایوتا

تحلیل تکنیکال رمزارز آیوتا امروز ۱۰ خرداد+ نمودار و قیمت MIOTA

حمایت: ۲۷ سنت استاتیک.

مقاومت: ۳۷ سنت استاتیک و سقف کانال نزولی.

پیش بینی: این رمز ارز پس از اینکه کانال نزولی خود را از دست داد پیش بینی شد که روند نزولی در پیش بگیرد، در سطح حمایتی ۲۷ سنت شاهد حمایت این رمزارز بودیم و با رشد ۱.۸ درصدی روبرو شد حال که به نزدیکی سطح مقاومتی خود بازگشته است احتمال تداوم روند نزولی مجدد را خواهیم داشت در صورتی که سقف کانال نزولی را به سمت بالا بکشند سناریو روند نزولی نقض و پیش بینی روند صعودی خواهیم داشت.

ویژگی‌ها

تحلیل تکنیکال رمزارز آیوتا امروز ۱۰ خرداد+ نمودار و قیمت MIOTA(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

کد خبر 578955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.