عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۰ خردادماه

در این بسته خبری از بوستان احداث بوستان سه هکتاری گردشگری در پردیس تا مسکن‌های ناایمن مهر زنجان و بیشترین تخلفات ساختمانی در بوشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

هزینه ۸۴ میلیارد ریالی اجرای طرح‌های شهری روانسر

فرهاد تاب‌زر، شهردار روانسر گفت: برای اجرای ۶ طرح عمرانی شهری در این شهر بیش از ۸۴ میلیارد ریال اعتبار از منابع استانی و جاری شهرداری امسال هزینه می‌شود.

استفاده ازظرفیت‌های مردمی در طرح خدمت‌رسانی جهادی

یوسف نصیری، شهردار نسیم شهر از اجرای طرح خدمت‌رسانی جهادی و تنظیف و پاکسازی سیمای شهری محله به محله و همچنین شناخت و استفاده از ظرفیت‌های محلات در نقاط مختلف شهر خبر داد.

بیشترین تخلفات ساختمانی در بوشهر

محمدرضا صمیمی‌فرد، سرپرست معاونت شهرسازی شهرداری بوشهر گفت: بر اساس آسیب‌شناسی‌های انجام شده بیشترین تخلف ساختمانی در این شهر ساخت وسازهای بدون پروانه در محله‌های جنوبی است.

احداث بوستان ۳ هکتاری گردشگری در پردیس

رضا کارخانه، شهردار پردیس اظهار کرد: با هدف افزایش مراکز تفریحی و تفرجگاهی، عملیات اجرایی احداث فاز دوم بوستان گردشگری به وسعت ۳۰ هزار مترمربع (سه هکتار) آغاز شد.

مسکن‌های مهر در زنجان ناایمن است

مجید امیرفضلی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: مسکن‌های مهر در زنجان ناایمن بوده و برخی حداقل امکانات ایمنی را نیز ندارد.

اختصاص ۸۹۳ تن قیر رایگان به شهرداری دوگنبدان

رضا قشقایی، شهردار دوگنبدان گفت: افزون بر ۸۹۳ تن قیر رایگان به شهرداری این شهرستان اختصاص یافته است.

سم‌پاشی فضای سبز شهری تالش

فیروز علمی، مسئول واحد فضای سبز شهرداری تالش از انجام عملیات سم‌پاشی درختان و گیاهان فضای سبز برای مقابله با آفات خبر داد.

شهرداری محلات صاحب وبسایت می‌شود

مرجان خسروی، مدیر روابط عمومی شهرداری محلات گفت: جلسه بررسی و تبادل‌نظر درخصوص راه‌اندازی وبسایت الکترونیکی شهرداری محلات با حضور مسئولان شهری برگزار شد.

افزایش حریق در باغ‌ها و مزارع قزوین

داریوش مرادی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از شروع و افزایش حریق در باغ‌ها و مزارع همزمان با شروع فصل گرما خبر داد.

کد خبر 578935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.