کشف پنج قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در نجف‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از کشف یک قبضه سلاح جنگی و چهار قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ میثم گوهری آرنی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، طرح برخورد با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز توسط مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح پنج متهم که سابقه حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز داشتند با هماهنگی مرجع قضائی، دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها تعداد یک قبضه سلاح جنگی و چهار قبضه سلاح شکاری کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد یکی از اولویت‌های این فرماندهی را برخورد با جرایم خشن اعلام کرد و گفت: داشتن سلاح غیرمجاز علاوه بر اینکه برابر قانون جرم است و برای دارندگان آن‌ها مجازات تعیین شده، زمینه‌ساز بروز درگیری، قتل و ناامنی است و پلیس قاطعانه با حاملان و دارندگان این‌گونه سلاح‌ها برخورد می‌کند.

وی اضافه کرد: مقابله و برخورد با متخلفان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، در این راستا از شهروندان نیز خواستاریم که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 578921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.