تعیین ساختمان‌های ناایمن بندرعباس/ پیگیری توازن شهری در مشهد

مشخص شدن ساختمان‌های ناایمن شهر بندرعباس، تلاش برای زیباسازی شهر کوهسار، توجه ویژه به بافت فرسوده رویکرد شورای ششم اصفهان، ساماندهی مشاغل مزاحم اولویت مدیریت شهری قم، افزایش تعامل و همکاری ارتش با شورای شهر اهواز و پیگیری توازن شهری در طرح‌های تفصیلی مشهد در این بسته خبری پارلمان بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مشخص شدن ساختمان‌های ناایمن شهر بندرعباس، تلاش برای زیباسازی شهر کوهسار، ضرورت طراحی المان‌های قابل فهم برای شهروندان یزد، لزوم رسانه‌ای شدن اخطار به ساختمان‌های ناایمن، توجه ویژه به بافت فرسوده رویکرد شورای ششم اصفهان، ساماندهی مشاغل مزاحم اولویت مدیریت شهری قم، افزایش تعامل و همکاری ارتش با شورای شهر اهواز، ضرورت افزایش ناظران پلاک‌های فرسوده تهران، احیای بافت سنتی ساحل سورو با مشارکت گروه‌های مردمی، اهمیت مهربانی مسئولان استانی با کاشان و پیگیری توازن شهری در طرح‌های تفصیلی مشهد را در این بسته خبری پارلمان شهری مرور می‌کنیم.

ساختمان‌های ناایمن شهر بندرعباس مشخص شود

احمد کناری‌نژاد عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهرداری این کلان‌شهر باید هرچه زودتر اسامی ساختمان‌هایی که شرایط ایمنی لازم را ندارد، اعلام کند.

ضرورت طراحی المان‌های قابل فهم برای شهروندان

محمدباقر پارسائیان رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: المان‌ها به دلیل اهمیتی که در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی دارند، باید با حساسیت زیاد طراحی و احداث شود.

تلاش برای زیباسازی شهر کوهسار بی‌فایده است

سعید فلاح‌پور رئیس شورای اسلامی شهر کوهسار گفت: تلاش برای زیباسازی شهر کوهسار بی‌فایده است، زیرا مجتمع ایثار، تپه امامزاده و معدن، بخش وسیعی از شهر را فرا گرفته است و تلاش‌های ما را برای زیباسازی شهر بی‌نتیجه می‌کند.

توجه ویژه به بافت فرسوده رویکرد شورای ششم اصفهان

رسول میرباقری رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توجه به بافت فرسوده شهر و پیش‌بینی اقدامات و بسته‌های تشویقی برای احیا و نوسازی این بافت‌ها از سیاست‌های شورای ششم شهر است.

ساماندهی مشاغل مزاحم اولویت مدیریت شهری

سیدمجتبی سبحانی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ساماندهی و انتقال مشاغل به شهرک صنوف، گفت: از دوره‌های گذشته شورای اسلامی شهر ساماندهی مشاغل به‌ویژه مشاغل مزاحم در دستور کار مدیریت شهری بوده و سازمان میادین شهرداری متولی این اقدام است.

افزایش تعامل و همکاری ارتش با شورای شهر اهواز

سیاوش محمودی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: شورای اسلامی و شهرداری این کلانشهر آمادگی کامل را برای همکاری بیشتر با مجموعه ارتش دارد و هیچ کجا کوتاهی نخواهد کرد.

اخطار به ساختمان‌های ناایمن رسانه‌ای شود

ابوالفضل قربانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید اخطار به ساختمان‌های ناایمن رسانه‌ای شود تا شهروندان از ایمن یا ناایمن بودن آن اطلاع داشته باشند.

ضرورت افزایش ناظران پلاک‌های فرسوده

میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعرفه حق الزحمه ناظران برای نظارت بر ساخت پلاک‌های فرسوده نصف محاسبه می‌شود، بنابراین هیچ ناظری حاضر نیست ظرفیت نظارت خود را به اینگونه املاک اختصاص دهد.

بافت سنتی ساحل سورو با مشارکت گروه‌های مردمی احیا می‌شود

یعقوب دبیری‌نژاد عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهر بندرعباس و محله سورو دارای تاریخچه قدیمی و اصالت فرهنگی است اما متأسفانه طی سال‌های اخیر ساخت و سازها و بازسازی‌های غیر اصولی باعث شده این اصالت تاریخی در معرض نابودی قرار بگیرد و برای همیشه فراموش شود.

مسئولان استانی با کاشان مهربان باشند

. علی هاشمی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر کاشان از مسئولان استانی خواست تا کاشان را کوچک نشمرده و با این منطقه با پیشینه درخشان تاریخی مهربان باشند.

پیگیری توازن شهری در طرح‌های تفصیلی مشهد

ابراهیم علیزاده رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی‌حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در طرح‌های تفصیلی در شمال و شمال شرق شهر برنامه این است که انتفاع و کاربری مناسب ایجاد شود تا توازن شهری لحاظ شود.

کد خبر 578900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.