خشم اسکوچیچ علیه قهرمانان/مدافع محروم هم از اردو رفت

امروز اردوی تیم‌ملی فوتبال ایران با شش جابه‌جایی مواجه شد که پنج نفر از آنان استقلالی‌ها و یکی از آن‌ها مدافع پرحاشیه الاهلی بودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز و در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال، اردوی تیم‌ملی فوتبال کشورمان نیز با اضافه‌شدن چند بازیکن جدید روبه‌رو شد. البته همین اضافه‌شدن در دو مرحله صورت گرفت و تغییراتی در اسامی بازیکنان ایجاد شد که حواشی امروز در هتل آکادمی المپیک را در کنار مجمع‌عمومی دوچندان کرد.

امروز دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران، تصمیم گرفت پنج بازیکن ملی‌پوش استقلال را به دلیل بازی‌کردن در هفته پایانی لیگ‌برتر فوتبال، از اردوی تیم‌ملی ایران خط بزند.

پیام نیازمند، سروش رفیعی، آرمین سهرابیان، سعید صادقی و مهدی شیری، بازیکنانی بودند که اسکوچیچ آن‌ها را به تیم‌ملی فراخواند. این سرمربی کروات همچنین سیدمهدی حسینی، هافبک تیم مس رفسنجان را نیز به تیم‌ملی کشورمان دعوت کرد.

حمید استیلی هم در این رابطه اظهار کرده خط خوردن بازیکنان استقلال به دلایل انضباطی است. قرار بود بازیکنان استقلال ساعت پنج عصر دوشنبه خودشان را به اردوی تیم‌ملی معرفی کنند و بعد با اجازه سرمربی به اردوی استقلال بروند که این کار را انجام ندادند و مستقیم به اردوی استقلال رفتند.

سرپرست تیم‌ملی فوتبال ایران افزود: پس از بازی هم استقلالی‌ها قرار بود به اردوی تیم‌ملی اضافه شوند که به‌جای اضافه‌شدن به اردوی تیم‌ملی به خانه‌های خودشان رفتند.

مدیر رسانه‌ای تیم‌ملی هم گفت: اتفاقاتی که در بازی شب گذشته استقلال افتاد، کادر فنی تیم ملی و فدراسیون به این نتیجه رسیدند که پنج بازیکن استقلال را از فهرست دعوت شدگان کنار بگذارند و پنج بازیکن جدید را جایگزین کنند.

محمد جماعت ادامه داد: اردوی اخیر تیم‌ملی در فیفادی برگزار می‌شود و طبق قوانین فیفا و فدراسیون فوتبال، در این زمان باشگاه‌ها موظف هستند بازیکنان خود را در اختیار تیم‌ملی بگذارند ولی متأسفانه با وجود آغوش باز تیم‌ملی و فدراسیون برای همکاری با فدراسیون به واسطه وضعیت خاصی که داشتند و احترامی که تیم‌ملی به شادی هواداران استقلال گذاشتند، متأسفانه این باشگاه همکاری لازم را انجام نداد.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه رفتاری از سوی استقلال صورت گرفت که ما برای حفظ احترام و کیان تیم ملی این کار را کردیم. تمام رنگ‌ها و باشگاه‌ها و ارکان فوتبال به دنبال این هستند که منتهی به اقیانوس تیم ملی بشوند. در توافقات ما رعایت نشد و عهدشکنی صورت گرفت.

همچنین دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان نام محمدحسین کنعانی‌زادگان را هم از لیست تیم خط زد تا تعداد این بازیکنان به عدد ۶ برسد.

این اقدام عجیب در حالی رقم خورد که این بازیکن پیش از این از سوی کمیته‌اخلاق برای دو دیدار تدارکاتی محروم شده بود اما کادر فنی تیم‌ملی قصد داشت تا از این بازیکن برای دیدار دوستانه برابر کانادا استفاده کند.

حال که این دیدار لغو شده، کادر فنی تیم‌ملی نیز از فرصت استفاده کرده و نام این بازیکن را خط زده است.

کد خبر 578886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.