جنگ هواداران اتلتیکو با دروازه‌بان رئال مادرید

لوح یادبود اسطوره باشگاه اتلتیکو مادرید به دنبال مصاحبه اخیر او، از پیاده‌روی مشاهیر برداشته شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، پس از قهرمانی رئال مادرید در اروپا و درخشش تیبو کورتوا، لوح یادبود این گلر بلژیکی در ورزشگاه واندا متروپولیتانو توسط هواداران خشمگین اتلتیکو مادرید تخریب شد.

رئال مادرید در هفته اخیر توانست با شکست لیورپول به قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دست یابد. در مسابقه نهایی، کورتوا نمایش درخشانی داشت و بهترین بازیکن زمین شد. او در مصاحبه‌ای پس از بازی گفت که از حضور در رئال مادرید خوشحال است و در مقایسه با فینالی که او با اتلتیکو مادرید تجربه کرد، حالا در سمت بهتری از تاریخ قرار دارد.

مصاحبه کورتوا خشم بسیاری از هواداران اتلیتکو مادرید را برانگیخت. اشاره این بازیکن به شکست اتلتیکو در فینال مقابل رئال مادرید باعث شد تا هواداران از مدیران باشگاه محبوب خود درخواست کنند، لوح یادبود کورتوا در ورزشگاه این تیم برداشته شود. با این حال رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید به هواداران پاسخی غیرقابل انتظار داد و گفت: اگر می‌خواهید لوح کورتوا را بردارید، با تبر و بیل بروید و آن را بردارید.

ساعاتی بعد از پاسخ رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید، لوح یادبود دروازه‌بان بلژیکی در پیاده‌روی اسطوره‌های واندا متروپولیتانو برداشته و به گوشه‌ای پرتاب شده بود.

پیاده‌روی اسطوره‌های واندا متروپولیتانو، یک اقدام نمادین برای بازیکنانی است که بیش از صد بازی در باشگاه‌های مادریدی انجام داده‌اند. هر بازیکنی که چنین رکوردی به ثبت برساند، یک لوح یادبود از او در پیاده‌رو قرار می‌گیرد.

کد خبر 578869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.