۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
پی اس جی بیخیال پوگبا شد

هافبک فرانسوی منچستریونایتد زیر رادار پاری‌سن‌ژرمن بود، اما اکنون همه چیز تغییر کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، پل پوگبا دیگر در پنجره نقل و انتقالات کنونی در رادار باشگاه پاری سن ژرمن نخواهد بود و در صورت ترک منچستر، احتمالاً به باشگاه سابق خود بازمی‌گردد.

لئوناردو، مدیر ورزشی سابق پاری سن ژرمن، علاقه زیادی به پل پوگبا داشت و مصمم بود تا این بازیکن را جذب کند. با این حال پس از تمدید قرارداد کیلیان امباپه و تغییر در کادر مدیریت پی اس جی، کامپوس جایگزین لئوناردو شد تا اهداف نقل و انتقالات این باشگاه نیز دچار تغییر و تحول شد.

از زمانی که دوران پوگبا در یونایتد به پایان رسید، او تبدیل به یکی از اهداف اصلی باشگاه پی اس جی شد. تابستان گذشته تماس مستقیمی بین ملی‌پوش فرانسوی و این باشگاه وجود داشت، اما لئوناردو به دلیل شرایط قراردادی او تصمیم گرفت تا ماه ژوئن صبر کند. قرارداد پوگبا با یونایتد یک ماه دیگر به پایان می‌رسد و بعید است که او زیر نظر اریک تن هاگ قرارداد جدیدی امضا کند.

در فصل ۲۰۲۲_۲۰۲۱ لیگ برتر، پوگبا ۲۰ بار به میدان رفت و در کنار به ثمر رساندن یک گل، ۹ بار نیز پاس گل داد. محافل خبری در اروپا انتظار دارند که این بازیکن فرانسوی پس از ترک منچستر، راهی تورین شود و به تیم سابق خود یعنی یوونتوس بازگردد.

در عین حال اولویت اصلی لوئیس کامپوس برای تقویت خط میانی پاری سن ژرمن، جذب اورلین شوامنی است. هافبک موناکو تصمیم گرفته است به رئال مادرید بپیوندد و مذاکرات بین طرفین در سطوح بالایی دنبال می‌شود. با این حال پاریسی‌ها از علاقه‌مندی خود به جذب این بازیکن صحبت کرده‌اند. با این تفاسیر، می‌توان انتظار داشت که اهداف نقل و انتقالات پاری سن ژرمن و لوئیس کامپوس به طور کامل تغییر کند و آن‌ها به دنبال یک هافبک دیگر برای فصل جدید بروند.

کد خبر 578865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.