رئال مادرید به دنبال مهاجم میلان

میلان مذاکرات را به منظور بستن قرارداد جدید با ستاره خود آغاز کرده است و می‌خواهد رقم بند فسخ قرارداد او را تا قبل از ورودش به رئال مادرید افزایش دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، رافائل لیائو یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان فصل اخیر سری آ بوده و نقش مهمی در قهرمانی آث میلان داشته است. حالا او در رادار رئال مادرید قرار گرفته است و احتمال دارد که باشگاه اسپانیایی برای جذب این بازیکن پرتغالی اقدام کند.

لیائو فصلی فوق‌العاده را در سری آ پشت سر گذاشت. بازیکن سابق لیل فرانسه و مهاجم فعلی میلان تنها در ۲۲ سالگی توانسته است توجه بسیاری از باشگاه‌ها را به خود معطوف کند. او یکی از ارکان اصلی تیم پیولی برای کسب عنوان قهرمانی بود و توانست جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال ایتالیا را نیز از آن خود کند.

قرارداد لیائو در میلان تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد و بند فسخ کنونی ۱۵۰ میلیون یورو است. پائولو مالدینی، مدیر ورزشی میلان پیشنهادی برای تمدید با این بازیکن و افزایش بند فسخ او ارائه کرده است تا این بازیکن از سری آ خارج نشود و در تیم میلانی باقی بماند. بدون شک او یکی از بازیکنان برجسته جوان اروپا محسوب می‌شود و در طول سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. باشگاه میلان تنها با پرداخت ۲۴ میلیون یورو توانست لیائو را از تیم فرانسوی به خدمت بگیرد.

میلان که از علاقه رئال مادرید به این ملی پوش پرتغالی آگاه است، قبلاً با نماینده او تماس گرفته است تا در مورد تمدید قرارداد و افزایش بند آزادسازی او تا رقمی بالغ بر ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون یورو مذاکره کند.

باشگاه رئال مادرید در نظر دارد تا برای جلب نظر میلان، دو تن از بازیکنان خود را وارد معامله کند. مارکو آسنسیو و لوکا یوویچ دو بازیکنی هستند که می‌تواند از سوی رئال مادرید به عنوان بخشی از معامله وارد مذاکرات شوند. پیوستن این دو بازیکن به معامله می‌تواند قیمت درخواستی باشگاه میلان را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. با این حال مهاجم پرتغالی در میلان بسیار خوشحال است و ظاهراً می‌خواهد در سن‌سیرو بماند، اما اگر مادرید به دنبال او باشد، انتقال به لالیگا را رد نمی‌کند.

در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱، لیائو ۴۲ بازی برای میلان انجام داد. او در این مدت ۱۴ گل و ۱۲ پاس گل به ثبت رساند.

کد خبر 578859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.