تداوم غبار محلی تا پایان هفته در مناطق مرکزی اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان وضعیت جوی سه روز آینده را نسبتا پایدار دانست و گفت: تا پایان هفته شاهد غبار محلی در آسمان به ویژه در مناطق مرکزی خواهیم بود و پدیده گردوغبار برخلاف روزهای گذشته، به اوج نمی‌رسد.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده استقرار جوی نسبتاً پایدار طی سه روز آینده بر روی استان است و آسمان در بیشتر مناطق به شکل صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در ساعت‌های بعدازظهر وزش باد نسبتاً شدید و در نیمه غربی استان گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده را بدون تغییرات محسوس دانست و افزود: دمای هوای اصفهان امروز در گرم‌ترین ساعت‌ها به ۳۲ درجه سانتی‌گراد و کمینه صبح فردا به ۱۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان کاشان را با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان اعلام کرد و گفت: خنک‌ترین نقطه شهرستان نیز بویین‌ومیاندشت با دمای ۹ درجه بالای صفر است، تا پایان هفته شاهد غبار محلی در آسمان به ویژه مناطق مرکزی خواهیم بود و پدیده گردوغبار برخلاف روزهای اول هفته و هفته گذشته، به اوج نخواهد رسید.

وی با اشاره به این که در شبانه‌روز گذشته بارشی در مناطق غربی استان ثبت نشده است، ادامه داد: در مناطق غربی تا حدودی با افزایش ابر روبه‌رو خواهیم بود اما بارش باران انتظار نمی‌رود.

کد خبر 578843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.