برگزاری دوره تربیت مربی در خانه‌های شهروندی ساری

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری گفت: دوره تخصصی و حرفه‌ای تربیت مربی در خانه‌های شهروندی ساری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان مرادی‌فر در نشست نیازسنجی و برنامه‌ریزی آموزشی مهارت‌های فنی و حرفه‌ای، اظهار کرد: سازمان فرهنگی شهرداری ساری در نظر دارد کلاس‌هایی که تاکنون در خانه‌های شهروندی برگزار می‌شد را با همکاری و تعامل سازمان فنی و حرفه‌ای به صورت تخصصی و با رویکرد آموزش حرفه‌ای و تربیت مربی برای مهارت‌های گوناگون برگزار کند.

وی با بیان اینکه برگزاری این کلاس‌ها فرصت خوبی برای مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال است، افزود: این مراکز نقش مؤثری بر ارتقای سطح دانش و فرهنگ خانواده‌هایی دارد که به دلیل نداشتن سواد و مهارت‌های اساسی در زندگی دچار مشکلات و کاستی‌هایی شده‌اند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ساری خاطرنشان کرد: اهتمام به مهارت‌آموزی و توسعه آموزش فنی و حرفه‌ای یکی از مناسب‌ترین راهکارها برای توسعه شهر است که می‌تواند نقش به‌سزایی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشد.

مرادی‌فر با بیان اینکه مشترکان فعال و تلاشگر برای آموزش‌های تخصصی و مربی‌گری حمایت می‌شوند، گفت: آموزش‌های مهارتی و تخصصی با استفاده از مربیان مجرب سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

وی افزود: برای آن دسته از افرادی که با آزمون مجازی به صورت آنلاین آشنایی ندارند، آزمون جامع مکتوب برگزار می‌شود.

کد خبر 578832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.