چلسی در پی یک جابه‌جایی دو سر بُرد!

روزنامه های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _سه‌شنبه، دهم خردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* لیورپول، چلسی و تاتنهام همگی برای قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ در گلدان شماره دو حضور خواهند داشت و تنها منچسترسیتی از تیم‌های لیگ برتر به گلدان یک خواهد رسید.

* گزارش شده است که منچستریونایتد علی‌رغم اینکه تابستان گذشته جدون سانچو را جذب کرد، همچنان به دنبال آرنات دانجوما، وینگر ویارئال است.

چلسی در پی یک جابه‌جایی دو سر بُرد!

* نادین کسلر، رئیس فوتبال زنان یوفا، از فروش بالای بلیت مسابقات قهرمانی اروپا در انگلیس در تابستان امسال هیجان‌زده است و انتظار دارد این مسابقات رقابتی‌ترین مسابقات تاریخ باشد.

* دین هویل قرار است کنترل کامل هادرزفیلد تاون را از فیل هاجکینسون بازپس بگیرد و به کارلوس کوربران سرمربی تیم قول پولی می‌دهد که برای تقویت ترکیب تیم هزینه کند.

* منچسترسیتی در حال بررسی جذب بن نلسون، مدافع میانی نوجوان لسترسیتی است و همچنین به جراد برانتویت، بازیکن جوان اورتون، چشم دوخته و در تلاش برای افزایش استعدادهای بریتانیایی در تیم خود، است.

* چک دوکور، هافبک لنز، هدف اصلی پاتریک وی را، سرمربی کریستال پالاس در تابستان امسال است، او می‌خواهد ترکیب تیم خود را تقویت کند.

* تیم فوتبال "کرولی" مشتاق است کوین بتسی، سرمربی زیر ۲۳ سال آرسنال را برای پر کردن جای خالی مدیریتی خود پس از پایان تلاش‌های خود برای وسوسه کردن "اما هیز" از چلسی، پر کند.

* اما رادوکانو دختر تنیسور انگلیسی پس از ورود به مسابقات آزاد روتسی در ناتینگهام هفته آینده، برای اولین بار در بریتانیا از زمان موفقیتش در اوپن آمریکا، آماده است تا مسابقه دهد.

سان:

* سویا در حال برنامه‌ریزی برای انتقال ۲۰ میلیون پوندی هافبک تاتنهام، هری وینکز، پس از اینکه به او گفته شد در برنامه‌های آنتونیو کونته برای تیم اصلی قرار نخواهد گرفت، است.

* رالف رانگنیک، دنیل باخمن، مربی دروازه بان های واتفورد را به منچستریونایتد توصیه کرده است تا او را جذب کند.

* بوریس بکر تنیسور سابق آلمانی تصمیم گرفته است علیه حکم زندان خود که به دلیل مخفی کردن ۲.۵ میلیون پوند دارایی صادر شده است، درخواست تجدید نظر نکند.

دیلی تلگراف:

* منچسترسیتی پس از جذب هالند به دنبال دو خرید تابستانی دیگر است آنها به دنبال یک مدافع چپ و یک هافبک دیگر به جای فرناندینیو است.

* ایوان پریسیچ هافبک کروات قرار است با تاتنهام قراردادی ۱۸۰ هزار پوندی در هفته امضا کند تا به لیگ برتر بیاید.

تایمز:

* تام ورنر، یکی از مدیران لیورپول، پس از اینکه مقامات این باشگاه و هوادارانش را به خاطر مشکل در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقصر دانستند، از دولت فرانسه خواستار عذرخواهی شده است.

* روملو لوکاکو مشتاق مذاکره با مدیران جدید چلسی است زیرا تردیدها در مورد آینده او در استمفوردبریج همچنان وجود دارد.

* در صورتی که تهاجمات به زمین که پایان فصل را مختل کرد از سمت هوداران ادامه یابد، باشگاه‌های EFL ( لیگ دسته دوم) با محدودیت‌های ظرفیت پذیرش تماشاگران مواجه خواهند شد.

دیلی اکسپرس:

* لوکاس مورا، مهاجم تاتنهام، جزئیات تمایل خود را برای بازگشت به سائوپائولو در آینده بیان کرده است، اما تاکید دارد که ممکن است باید تا پایان دوران حرفه‌ای‌اش صبر کند زیرا آنها قادر به پرداخت دستمزد او نیستند.

* بر اساس گزارش‌ها، چلسی می‌تواند از تمایل روملو لوکاکو برای بازگشت به اینترمیلان به عنوان بخشی از قرارداد برای آوردن لائوتارو مارتینز به استمفوردبریج استفاده کند.

چلسی در پی یک جابه‌جایی دو سر بُرد!

دیلی میرر:

* سیریکی دمبله، مهاجم بورنموث احساس می‌کند که سرنوشت او این است که در کنار برادرش، کاراموکو بازی کند، زیرا قرارداد این نوجوان با سلتیک به پایان می‌رسد.

* باشگاه فوتبال پارتیک تیستل مشتاق است که کای کندی و جیمز مکسول، جوانان تیم رنجرز را به صورت قرضی جذب کند و می‌تواند به عنوان بخشی از قرارداد، کامرون کوپر را به رنجرز قرض دهد.

سان اسکاتلند:

* هواداران اسکاتلند در صورت راهیابی به جام جهانی قطر، به دنبال سکونت در قطر خواهند بود زیرا هواداران کشورهایی که مدت‌ها است به این مسابقات راه یافته‌اند، محل اقامت خود را رزرو کرده‌اند.

* فرانک مک‌آونی بازیکن سابق سلتیک معتقد است کریستوفر جولین، مدافع هفت میلیون پوندی، آینده‌ای در سلتیک خواهد داشت.

کد خبر 578816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.