ضرورت توجه به مشکلات مناطق تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر ضرورت توجه به مشکلات مناطق این کلان‌شهر، گفت: برای رفع مشکلات مناطق تهران نمی‌توان یک نسخه واحد پیچید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد صادقی امروز _سه‌شنبه، دهم خردادماه_ با حضور در منطقه ۹ شهرداری تهران ضمن دیدار با شهروندان، در جریان مشکلات و مسائل منطقه قرار گرفت و اظهار کرد: در این دیدارها موضوعات و مسائل سطح مناطق مطرح می‌شود و اگر نیاز به ارائه طرح یا لایحه از سوی شورای اسلامی و شهرداری باشد، پس از تدوین در صحن شورا مطرح و تصمیم‌گیری می‌شود تا نسبت به رفع این موارد اقدام شود.

وی ادامه داد: معتقد هستیم که نمی‌توان برای رفع مشکلات مناطق تهران یک نسخه واحد پیچید، به همین دلیل باید منطقه به منطقه لوایحی تنظیم و به اقتضای همان منطقه و موضوعات خاص آن اقدام شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بهای خدمات و عوارض در شورای اسلامی شهر مصوب می‌شود، گفت: باید عوارض و بهای خدمات ویژه‌ای برای فرودگاه مهرآباد وضع شود تا جبران کننده خسارات و مشکلاتی باشد که برای شهروندان تهران به وجود می‌آورد.

وی اضافه کرد: طرح راه‌اندازی اتوبوس برقی از میدان آزادی تا میدان امام حسین (ع) از مدت‌ها قبل مطرح شده است، اما به دلیل نبود بودجه محقق نشد و اکنون این سوال مطرح است که آیا نمی‌توان هزینه این طرح را از عوارض مجموعه فرودگاه تأمین کرد؟

صادقی ادامه داد: در منطقه ۹ شهرداری شهرک‌های نظامی وجود دارد، این شهرک‌ها برای خود قوانینی دارند و شهرداری برای این شهرک‌ها نیز خدمات‌دهی می‌کند در صورتی که در حیطه اختیارات شهرداری نیست؛ آیا هزینه این خدمات نباید صرف تأمین سرانه‌های دیگر برای شهروندان این منطقه شود؟ این‌ها هرکدام نیازمند لوایح جداگانه است که باید از سوی شهرداری ارائه شود.

کد خبر 578815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.