دادستانی تهران به موضوع تأخیر پروازها ورود کرد

دادستان تهران گفت: در جلسه‌ مدیران فرودگاه مهرآباد و سازمان هواپیمایی کشوری مقرر شد تا یک فروند هواپیما جایگزین برای انتقال مسافران در صورت تأخیر نامتعارف درنظر گرفته شود و در موارد تأخیر پرواز، حقوق مسافران از جمله گرفتن هتل و پاسخگویی مناسب از ناحیه مدیران شرکت‌ها رعایت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صالحی اظهار کرد: در اجرای سیاست‌های دستگاه قضائی مبنی بر پیگیری حقوق عامه، از مدیران ارشد شرکت‌های هواپیمایی ایران‌ایر و تابان که در چند ماه اخیر بیشترین تأخیرهای پروازی را داشتند جهت بررسی موضوع و اخذ توضیح، دعوت و در جلسه مشترک در رابطه با تأخیر پروازها تذکرات لازم را دریافت کردند.

وی افزود: این جلسه با حضور همکاران قضائی دادسرای ناحیه ۳۰ و حضور مدیران فرودگاه مهرآباد و سازمان هواپیمایی کشوری در دادسرای مهرآباد برگزار شد.

دادستان تهران تصریح کرد: در این جلسه ضمن ارائه تذکرات لازم به نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی، مقرر شد با مدیریت شرکت‌های مزبور، اطلاع‌رسانی به‌موقع به مسافران قبل از حضور در فرودگاه انجام شود. همچنین تأکید شد تا فروش بلیت با برنامه‌ریزی دقیق و بر اساس ظرفیت ناوگان انجام شود.

وی گفت: مقرر شد تا یک فروند هواپیما جایگزین برای انتقال مسافران در صورت تأخیر نامتعارف در نظر گرفته شود و در صورت تأخیر پرواز، حقوق مسافران از جمله گرفتن هتل و پاسخگویی مناسب از ناحیه مدیران شرکت‌ها رعایت شود.

منبع: میزان

کد خبر 578812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.