شیائومی احتمالا بر گوشی تاشدنی جدیدی کار می‌کند

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شیائومی احتمالا بر گوشی تاشدنی جدیدی با طراحی مشابه گلکسی زد فلیپ سه کار می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شیائومی در حال فعالیت برای تولید گوشی هوشمند تاشوی جدید است که شبیه گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ است. این شرکت به‌تازگی حق اختراعی در اداره ملی مالکیت معنوی چین (CNIPA) ثبت کرده است که طراحی احتمالی دستگاه تاشوی آینده این شرکت را نشان می‌دهد.

با توجه به تصاویر گواهی حق اختراع شرکت شیائومی ظاهر گوشی تاشو در حالت باز و بسته قابل مشاهده است. زمانی که دستگاه در حال استفاده نیست ابعاد کوچکی دارد همچنین ماژول دوربین این محصول نیز بسیار جالب است و از طراحی افقی شبیه به پیکسل شش گوگل بهره می‌برد.

قسمت دوربین گوشی تاشوی شیائومی شامل سه بریدگی است که احتمالاً یکی از آن‌ها برای فلاش LED در نظر گرفته شده است. طرح‌های ارائه شده حاکی از این است که بلندگو و شیار سیم‌کارت در لبه پایینی آن قرار گرفته است و دارای درگاه USB است. لبه راست محصول نیز میزبان دکمه پاور و کلیدهای تنظیم صدا است. هیچ بریدگی روی نمایشگر گوشی تاشوی شیائومی به چشم نمی‌خورد؛ بنابراین مشخص نیست که این گوشی از چه مکانیزمی برای دوربین سلفی استفاده خواهد کرد.

ممکن است شرکت شیائومی از فناوری دوربین زیر نمایشگر (CUP) برای دوربین جلویی گوشی تاشوی آینده خود استفاده کند؛ این مکانیزم در دوربین سلفی گوشی میکس فولد نیز به کار رفته است.

کد خبر 578767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.