تدوین برنامه برای ساماندهی نخاله‌های اهواز

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز گفت: برای ساماندهی و حمل نخاله‌های ساختمانی رها شده در سطح شهر برنامه عملیاتی مشخصی تدوین شده است.

محمود ثابت‌قدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دستور معاون خدمات شهری شهرداری اهواز، نخاله‌های رها شده در سطح شهر و زمین‌های بایر، توسط خودروهای دارای مجوز که در قراردادهای خدمات شهری است، حمل و ساماندهی می‌شود، همچنین نخاله‌ها و زباله‌های موجود در سطح شهر جمع‌آوری و به مکان مشخص منتقل خواهند شد.

وی افزود: برای جمع‌آوری زباله و نخاله‌های پراکنده در سطح شهر اهواز با هدف پاکیزگی و نظافت شهری برنامه مشخصی تهیه و تدوین شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز با بیان اینکه دو ایستگاه میانی برای انتقال نخاله‌ها تعیین شده است که شامل ایستگاه میانی غرب اهواز در مجاورت کشتارگاه شهرداری و ایستگاه میانی شرق اهواز در مجاورت سازمان عمران شهرداری است، تصریح کرد: زباله و نخاله‌هایی که در این دو ایستگاه تخلیه می‌شود، ابتدا تفکیک می‌شودو سپس باقی‌مانده‌ها به محل دفن زباله واقع در سایت صفیره منتقل می‌شود تا در نهایت عملیات پردازش روی آنها صورت می‌گیرد که امیدواریم با این فرایند و برنامه‌ریزی صورت گرفته، فضای پاکیزه و سیمای شهری بهتری داشته باشیم.

کد خبر 578757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.