به مشترکان کم‌مصرف برق خانگی، پاداش پرداخت می‌شود

سخنگوی صنعت برق اصفهان گفت: بر اساس اظهارات وزیر نیرو، مصرف‌کنندگان برق خانگی که در پیک مصرف برق مقارن با تابستان، رعایت کننده الگوی مصرف برق باشند پاداش دریافت می‌کنند.

سیدمحمدرضا نوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مصرف‌کنندگانی که قبض برق آن‌ها در مقایسه با سال گذشته نشان‌دهنده صرفه‌جویی باشد، پاداش دریافت می‌کنند که اجرای این قانون مربوط به قبض‌هایی است که از خردادماه به بعد صادر می‌شود.

وی افزود: الگوی مصرف برق برای تابستان ۳۰۰ کیلووات در زمان اوج مصرف و ۲۰۰ کیلووات برای زمان غیر اوج مصرف است.

سخنگوی صنعت برق اصفهان گفت: دو گروهی که تحت نظر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی قرار دارند با رعایت ۵۰ درصدی الگوی مصرف از برق رایگان برخوردار خواهند شد.

نوحی ادامه داد: سایر افراد به ازای هر کیلووات صرفه‌جویی در برق، ۵۰۰ تومان تشویق می‌شوند که این مبلغ از هزینه‌های ماه بعدی آن‌ها در پرداخت قبض برق کاسته می‌شود.

وی یادآور شد: با وجود تخصیص پاداش برای مشترکان کم‌مصرف در سال‌های گذشته، اما چنین طرحی با این شرایط اشاره شده مرتبط با امسال و با بخشنامه جدید وزارت نیرو قابلیت اجرا پیدا کرده است.

سخنگوی صنعت برق اصفهان گفت: بر اساس اظهارات وزیر نیرو مصرف‌کنندگان برق خانگی که در پیک مصرف برق مقارن با تابستان، رعایت‌کننده الگوی مصرف برق باشند پاداش دریافت می‌کنند.

کد خبر 578740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.