۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
داوران "فینالیسما" معرفی شدند

اسامی داوران قضاوت کننده دیدار قهرمان دو قاره اروپا و آمریکای جنوبی، بین ایتالیا و آرژانتین اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قرار است دو روز آینده، چهارشنبه_ یازدهم خرداد ماه‌_، تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین- ایتالیا به عنوان قهرمانان کوپا ۲۰۲۰ و یورو ۲۰۲۰ به میزبانی ورزشگاه ومبلی لندن مصاف هم بروند.

در حالی که تنها دو روز به آغاز این مصاف جذاب باقی مانده، حالا تیم داوری این دیدار که تحت عنوان "فینالیسما" نام گذاری شده‌، مشخص شده است. داور وسط، "پیرو مازا" از کشور شیلی است که هفته گذشته، قضاوت بازی بین تیم‌های بوکا جونیورز و دپورتیوو کالی برای رقابت‌های کوپا لیبرتادورس را برعهده داشت.

این اولین بازی است که مازا برای تیم بزرگسالان آرژانتین سوت میزند. یک واقعیت که در مورد او وجود دارد این است که هربار او برای یک تیم آرژانتینی قضاوت کرده، آنها برنده بوده‌اند. برای مثال می‌توان به کامبک دیدنی تیم باشگاهی ولز برابر ناسیونال در کوپا لیبرتادورس اشاره کرد.

کریستیان شیمان و کلودیو ریوس، هموطنان مازا به عنوان کمک‌های یک و دو او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. خسوس خیل مانزانو هم داور چهارم خواهد بود. آلخاندرو هرناندز هرناندز اسپانیایی نیز در کنار هموطن خود، خوان مارتینز مونوئرا و تیاگو لوپز مارتینز پرتغالی هم بر VAR نظارت خواهند داشت.

کد خبر 578720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.