ملوان درخواست استقلال را پذیرفت/یزدانی و مرادمند امشب در جشن‌قهرمانی آبی‌ها

با موافقت باشگاه ملوان مبنی بر درخواست استقلال، سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در جشن قهرمانی استقلال حاضر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب در جدال هفته سی‌ام و پایانی لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۹ به‌مصاف یکدیگر خواهند رفت.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، استقلال تهران قهرمان لیگ بیست‌ویکم، پس از پایان بازی مقابل نفت، در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی‌اش را در حضور هوادارانش برپا خواهد کرد.

دو نفر از مهمانان‌ویژه این جشن قهرمانی، سربازان استقلال تهران یعنی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند هستند که نیم‌فصل دوم راهی ملوان بندرانزلی شدند.

طی درخواست رسمی باشگاه استقلال تهران و گفت‌وگوی سرمربی و مدیرعامل این باشگاه با مدیرعامل و سرمربی باشگاه ملوان جهت حضور محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی دو بازیکن نیم‌فصل اول استقلال در جشن قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر، باشگاه ملوان با درخواست این باشگاه موافقت کرد.

ملوان درخواست استقلال را پذیرفت/یزدانی و مرادمند امشب در جشن‌قهرمانی آبی‌ها

جالب اینجاست بعد از قهرمانی تیم استقلال در مسابقات لیگ‌برتر این باشگاه با ارسال نامه به باشگاه ملوان خواستار حضور سیاوش یزدانی و حسین مرادمند در جشن قهرمانی این تیم شده بود اما با گذشت یکی دو هفته از این درخواست پاسخی به استقلالی‌ها در این زمینه داده نشد و بعد از آن نیز مسئولان باشگاه ملوان مخالفت رسمی خود را با حضور این دو بازیکن در جشن قهرمانی استقلال اعلام کرده و از آنها خواستند در این مراسم شرکت نکنند.

کد خبر 578688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.