ورودی محله قصر ساماندهی می‌شود

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به احداث دومین پل بر روی کانال آب در خیابان مقداد، تکمیل ساماندهی ترافیکی محله قصر نیاز به اجرای اصلاح هندسی و مناسب‌سازی مسیر ورودی به محله را داشت که این اقدام در سال‌جاری انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هوشنگ نظری‌پور در دیدار با اهالی محله قصر در مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، اظهار کرد: محله قصر در خیابان مقداد همجوار با کانال آب است که این خیابان به موازات خیابان جی شرقی قرار گرفته است و ایمن‌سازی آن باعث کاهش بار ترافیکی از قسمت‌هایی از خیابان جی و همچنین سهولت در رفت و آمد شهروندان این محله خواهد شد؛ در حال حاضر نیز تمهیداتی برای ایمن‌سازی کانال آب موجود در آن در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ایمن‌سازی کانال آب موجود اظهار کرد: همزمان با کامل شدن زیرساخت و آسفالت هر دو باند خیابان مقداد برای دسترسی راحت و سریع شهروندان احداث پل دوم بر روی کانال آب این خیابان در دستور کار قرار گرفت که با رفع برخی از مشکلات، احداث این پروژه نیز آغاز شده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره بازدیدهای مختلف و درخواست‌های مردم محله قصر، گفت: یکی از مطالبات اهالی محل احداث پارک است که مستلزم تأمین یک قطعه زمین مناسب برای این کار است که امیدوارم در آینده بتوان در راستای آسایش اهالی این مطالبه به حق آنها نیز انجام پذیرد.

توجه به زیرساخت‌های فرهنگی در منطقه ۱۵

محمدرضا فلاح، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در دیدار با اهالی محله قصر، گفت: در میان مردم بودن به عنوان خادمان آنها در راستای اداره شهر و پاسخگو بودن به مشکلات باعث افتخار است و این جلسات و دیدارها باعث در جریان قرار گرفتن مسائل و حتی راهنمایی گرفتن از مردم در مسیر خدمت است.

وی با بیان اینکه یکی از نقاط قوت در شهرداری منطقه ۱۵ دیدارهای مکرر و متوالیِ ملاقات‌های مردمی در شهرداری و حضور در بین شهروندان فهیم منطقه است، افزود: خوراسگان قبل و بعد از الحاق به اصفهان از سرعت رشد و توسعه قابل توجهی برخوردار بوده است و یکی از شاخصه‌های آن وجود زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی است که منطقه ۱۵ از آن بهره برده است، البته نواقصی نیز مانند کم بودن کاربری‌های ورزشی وجود دارد که تلاش می‌کنیم سرانه ورزشی را نیز در منطقه افزایش دهیم.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: احداث بعضی از معابر و خیابان‌هایی که می‌تواند خوراسگان را از ترافیک بیش از حد رهایی بخشد در دستور کار قرار گرفته است و از جمله آن حلقه حفاظتی شهر اصفهان موسوم به رینگ چهارم و کمربندی شمالی خوراسگان است که بخشی از محله قصر را نیز پوشش خواهد داد که امیدواریم بتوانیم با کمک شهروندان به آن جامه عمل بپوشانیم.

وی اضافه کرد: تلاش‌مدیریت شهری در راستای رفع مشکلات و کاهش کمبودها است به‌ویژه در بهبود وضعیت اقتصادی مردم این منطقه و به‌ویژه کشاورزان زحمت کش که در این شهر ساکن هستند و با خشکسالی دست و پنجه نرم می‌کنند.

 ورودی محله قصر ساماندهی می‌شود

کد خبر 578681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.