افزایش تعامل و همکاری ارتش با شورای شهر اهواز

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: شورای اسلامی و شهرداری این کلانشهر آمادگی کامل را برای همکاری بیشتر با مجموعه ارتش دارد و هیچ کجا کوتاهی نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش محمودی امروز _دوشنبه نهم خردادماه_ در دیدار با «سرهنگ علیرضا قاسمی» جانشین عقیدتی سیاسی قرارگاه ارتش در منطقه جنوب غرب نزاجا و «حجت‌الاسلام محمد خاکی» هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در خوزستان، اظهار کرد: از ابتدای فعالیت شورای ششم سعی بر تقویت ارتباط با مجموعه ارتش را داشته‌ایم، زیرا این مجموعه در حوزه‌های مختلف کمک بسیاری به شهر اهواز کرده است.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود ارتش در سایر حوزه‌ها نیز به شهر اهواز در جهت توانمندسازی مشارکت و کمک لازم را داشته باشد، افزود: شورای اسلامی و شهرداری اهواز آمادگی کامل را برای همکاری بیشتر با مجموعه ارتش دارد و در هیچ کجا کوتاهی نخواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: ارتش در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی ظرفیت بسیار بالایی دارد، لذا با وجود افرادی که مستقیم در مجموعه هستند و آنهایی که در حوزه‌های مختلف حضور دارند این همکاری‌ها می‌تواند تداوم داشته باشد.

حجت‌الاسلام محمد خاکی هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ارتش در خوزستان در این نشست با اشاره به همکاری و تعامل بیشتر با شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر یقین داشته باشد در مجموعه فرهنگی ارتش و به طور کلی ارتش هر جایی که نیاز به همکاری ارتش باشد، همچون گذشته با جدیت تمام پای کار هستیم و هر آنچه در توان داشته باشیم را انجام خواهیم داد.

کد خبر 578676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.