ستاره ای که آرزوی پوشیدن پیراهن پاری سن ژرمن را دارد!

درحالی که تیم های زیادی به دنبال ستاره لایپزیگ هستند، او ترجیح می‌دهد به پاری سن ژرمن برود تا به آرزوی خود برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریستوفر انکونکو دوست دارد که اگر تابستان امسال لایپزیگ را ترک کرد، به پاری سن ژرمن برود و تیم فرانسوی را "باشگاه آرزوهای خود" توصیف کرد.

این مهاجم ۲۴ ساله پس از یک فصل درخشان در لایپزیگ، حالا به تیم‌های بزرگ‌تری مثل چلسی، منچستریونایتد و پاری سن ژرمن لینک شده است.

انکونکو به عنوان بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا انتخاب شد زیرا او فصل را با ۲۰ گل و ۱۳ پاس گل در لیگ برتر آلمان به پایان رساند، فرمی که می‌تواند شاهد پیشنهادهای بزرگی برای او در تابستان امسال باشد.

انکونکو در یک کنفرانس مطبوعاتی در حالی که برای بازی‌های ملی از اردو تیم ملی فوتبال فرانسه غایب بود گفت: همیشه گفته‌ام، پاریس خانه من، باشگاه و دوست داشتنی و باشگاه آرزوهای من است. "من هیچ دری را نمی‌بندم. همه چیز در فوتبال امکان پذیر است. اینکه بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان به من علاقه مند هستند، خوشحال کننده است. اما اینکه لایپزیگ برای حفظ من دست به هر کاری می‌زند، تملق آمیز است."

انکونکو از تیم جوانان پاری سن ژرمن چهره شد و در سال ۲۰۱۵ در سن ۱۸ سالگی اولین بازی خود را برای بزرگسالان انجام داد. در طول چهار سال بعد، او ۷۸ بازی برای تیم اصلی در تمام رقابت‌ها انجام داد، اما نتوانست جایگاهی را در ترکیب اصلی در ورزشگاه پارک دو پرنس کسب کند.

در ژوئیه ۲۰۱۹، انکونکو تصمیم گرفت تیم لیگ ۱ را به مقصد لایپزیگ ترک کند و به سرعت در آلمان به یک ستاره تبدیل شد. او از ۱۳۶ بازی در تمامی رقابت‌ها برای تیم بوندسلیگایی ۴۷ گل به ثمر رسانده است.

کد خبر 578653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.