شهرداری پیگیر ماجرای درگیری میوه‌فروشان یاغچیان است

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه دو تبریز گفت: شهرداری تا زمان حصول نتیجه از طریق مراجع قضائی پیگیر اقدام غیرقانونی و غیرعرفی فروشندگان میوه شهرک یاغچیان خواهد بود.

ارسلان رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به درگیری چند روز اخیر میوه‌فروشان شهرک یاغچیان تبریز که با انتشار فیلمی در فضای مجازی مدعی برهم ریختن اجناس توسط نیروهای خدمات شهری منطقه ۲ بودند، اظهار کرد: چند روز قبل در فلکه نور شهرک یاغچیان، در خصوص جمع‌آوری اجناس میوه‌فروشان از محل گذر شهروندان و سد معبر، تذکراتی به ایشان اعلام شده بود، که منجر به درگیری شد.

وی افزود: در سال‌های اخیر به دلیل ایجاد سد معبر و مشکل تردد در مسیر شهروندان بارها اخطاریه کتبی به میوه‌فروشان سیار مستقر در فلکه نور یاغچیان، ارسال شده است که همواره با بی‌توجهی و نقض قوانین از طرف آنها روبه‌رو شدیم.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه دو تبریز خاطرنشان کرد: این منطقه بر اساس وظایف ذاتی که در مورد جمع‌آوری سد معبر و ساماندهی آنها بر عهده دارد، مکان‌هایی مشخص و به دست‌فروشان نیز ابلاغ کرده است که در آن محل‌ها مستقر شوند، اما آنها نسبت به این ابلاغیه‌ها توجهی نداشتند.

وی ادامه داد: طی آخرین موردی که نیروهای شهرداری همراه با مأموران نیروی انتظامی در محل حضور یافتند، برخی حاضران باعث ایجاد درگیری شدند و همان‌طور که در فیلم مشاهده شد، تعدادی از فروشندگان به‌منظور مظلوم‌نمایی، با پرت کردن میوه‌ها به سمت عوامل شهرداری و پخش اجناس بروی زمین، باعث برهم زدن آرامش عمومی شدند.

رحیمی با بیان اینکه با درایت عوامل نیروی انتظامی، ماجرا بدون درگیری، ختم به خیر شد، گفت: شهرداری و نیروی انتظامی از طریق مراجع قضائی نسبت به پیگیری قانونی این فرصت‌طلبی و برخورد غیرقانونی اقدام کرده است و تا حصول نتیجه نیز پیش خواهیم رفت.

کد خبر 578619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.