دستور توقف گودبرداری سالن ورزشی شیخ‌آباد صادر شده است

شهردار مبارکه گفت: با توجه به ابعاد کم سالن ورزشی چندمنظوره شیخ‌آباد، دستور توقف گودبرداری داده شد تا با افزایش ابعاد زمین احداث سالن، مجموعه‌ای در خور شأن جوانان محله شیخ‌آباد احداث شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی احمدی در نشست با مردم محله شیخ‌آباد با اشاره به نقش شهروندان در توسعه شهرها، اظهار کرد: امروزه در شهرهای کوچک و بزرگ نیازمند مشارکت شهروندان هستیم. مردم نباید خود را تنها مصرف کننده بدانند، چراکه مشارکت آنان در تمام مسائل شهری آبادانی و توسعه شهر را به همراه دارد.

وی افزود: نیاز است ارتباط شهروندان با مدیریت شهری بیشتر شود، چراکه این افزایش ارتباط سطح مشارکت و رفاه را افزایش می‌دهد.

شهردار مبارکه ضمن ابراز خرسندی از حضور در محله شیخ‌آباد، خاطرنشان کرد: بسیار خوشحال هستم که در جریان چهارمین نشست با مردم شهر مبارکه و سلسله نشست‌های نهضت پاسخگویی در جمع مردم پرشور و مطالبه‌گر شیخ‌آباد هستم.

احمدی با اشاره به افزایش ۶۵ درصدی بودجه ۱۴۰۱ شهرداری نسبت به سال گذشته اضافه کرد: در بودجه سال ۱۴۰۱ نقش هر محله به صورت ویژه و شفاف مورد توجه قرار می‌گیرد و تلاش خواهیم کرد به اهداف مشخص شده در هر محله به صورت ویژه رسیدگی کنیم.

وی ادامه داد: پروژه‌های هر محله از شهر براساس سرانه محله در بودجه ۱۴۰۱ تعریف شده است و براساس اولویت‌هایی که شهروندان و نخبگان اعلام می‌کنند، اجرایی خواهد شد.

رویکرد مجموعه مدیریت شهری تخصص‌گرایی در انتصاب مدیران است

شهردار مبارکه با اشاره به مشکلات محله شیخ‌آباد، تصریح کرد: شهروندان دو پروژه مهم و اساسی محله را با همفکری معتمدان و نخبگان به شهرداری اعلام کردند و امید است در کوتاه‌مدت شاهد رفع مشکلات اساسی محله باشیم.

احمدی تاکید کرد: تخصص‌گرایی در انتصابات مهم‌ترین رویکرد هر سازمان است، در این راستا شهرداری مبارکه در تلاش است از متخصصان و نخبگان در مجموعه مدیریت شهری استفاده کند.

وی با اشاره به آزادسازی‌های انجام شده جهت اتصال خیابان ۱۵ خرداد به محور سرارود، گفت: یکی از پروژه‌های در دستور کار شهرداری آزادسازی و تکمیل این خیابان است. آزادسازی‌ها در حال انجام است و امیدوار هستیم با همراهی مردم و معتمدان به‌زودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

شهردار مبارکه به مطالبه شهروندان در خصوص مشکلات آرامستان محله اشاره و تاکید کرد: مشکلات آرامستان و تعیین تکلیف زمین‌ها هفته آینده پیگیری خواهد شد.

احمدی با اشاره به صدور دستور توقف گودبرداری سالن ورزشی چندمنظوره محله شیخ‌آباد، گفت: با توجه به ابعاد کم این مجموعه، دستور توقف گودبرداری در بازدید از محل احداث سالن ورزشی چندمنظوره داده شد.

وی افزود: با مالک زمین مجاور این سالن ورزشی مذاکره کردیم و درصدد توافق جهت تملک زمین و افزایش ابعاد این سالن هستیم تا مجموعه‌ای در خور شأن جوانان محله شیخ‌آباد احداث شود.

به گزارش ایمنا، در جریان این دیدار شهردار مبارکه، معاونان و اعضای شورای اسلامی شهر با ساکنان محله شیخ‌آباد دیدار و گفت‌وگو کردند. در ابتدای این دیدار تعدادی از نمایندگان مردم محله نقطه نظرات و پیشنهادات خود را جهت رفع مشکلات محله شیخ‌آباد ارائه کردند.

کد خبر 578582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.