احداث بلوار تندرستی شهرک خاتم‌الانبیا

شهردار کاشان از احداث بلوار تندرستی شهرک خاتم‌الانبیا (ص) خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

حسن بخشنده‌امنیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تأکید بر اینکه احداث بلوار تندرستی در راستای پاسخ به مطالبه اهالی منطقه انجام شده است، اظهار کرد: احداث بلوار تندرستی به عنوان بلوار اصلی مسکن مهر زمینه را برای خدمت‌رسانی بهتر و شایسته‌تر فراهم می‌کند.

وی با اشاره به صدور پروانه‌های ساختمانی در این محدوده، افزود: اجرای پروژه مسیر تندرستی زمینه را برای احداث مجتمع‌های مسکونی جدید در قالب طرح مسکن ملی و ساخت مجتمع‌های سایر سازمان‌ها فراهم می‌کند.

شهردار کاشان با اشاره به رویکرد مدیریت شهری مبنی بر توزیع عادلانه امکانات و خدمات، خاطرنشان کرد: ارتقای سرانه فضای ورزشی، تفریحی و فضای سبز در نقاط کم‌برخوردارتر شهر از جمله مسکن مهر، از اولویت‌های شهرداری در سال جدید است.

بخشنده‌امنیه با اشاره به عملیات عمرانی و مشخصه‌های اجرایی مسیر تندرستی مسکن مهر تصریح کرد: این پروژه به طول ۵۰۰ متر دارای مسیر پیاده‌روی، مسیر دوچرخه‌سواری، تجهیزات و وسایل ورزشی و تفریحی بوده و در فرایند اجرای آن اقدامات مختلفی از جمله ۱۵۰۰ مترمربع جدول‌گذاری و چهار هزار متر مربع بلوک فرش اجرا شده است.

کد خبر 578565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.