جانوران موذی مشکین‌دشت در تله شهرداری

معاون خدمات شهری شهرداری مشکین‌دشت از انجام عملیات طعمه‌گذاری با هدف جلوگیری از افزایش جمعیت حیوانات موذی خبر داد.

علیرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از اجرای عملیات طعمه‌گذاری برای جانوران موذی در نقاط مختلف شهر خبر داد و اظهار کرد: عملیات طعمه‌گذاری برای جلوگیری از زیاد شدن جانوران موذی به ویژه موش‌ها توسط کارشناسان معاونت خدمات شهری در نقاط مختلف شهر آغاز شده است و ادامه دارد.

وی افزود: وجود موش‌ها و انواع حیوانات موذی در بعضی نقاط شهر موجب آسیب رساندن به اموال عمومی، به خطر افتادن سلامت شهروندان و ایجاد معضلاتی در سطح شهر می‌شود؛ از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه جانور موذی یا شناسایی محل اختفای آنها، مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۳۶۲۷۲۲۷۰ یا ۱۳۷ به مرکز فوریت‌های خدمات شهری شهرداری مشکین‌دشت اطلاع دهند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشکین‌دشت ضمن قدردانی از همکاری شهروندان با عوامل خدمات شهری، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌های جلوگیری از زادوولد و ازدیاد موش‌ها در سطح شهر، پرهیز از ریختن زباله و بقایای غذاهای اغذیه‌فروشی‌ها و رستوران‌ها در نهرها و جوی‌های فاضلاب شهری است.

حیدری اضافه کرد: در صورت همکاری همه شهروندان در رعایت نکات بهداشتی و استفاده از باکس‌های زباله، علاوه بر تسریع روند جمع‌آوری و انتقال زباله، می‌توان مانع زیاد شدن حیوانات موذی در سطح شهر شد.

کد خبر 578557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.