نظارت جدی بر حمل نخاله‌های ساختمانی اهواز

معاون خدمات شهری شهردار اهواز با اشاره به کنترل و نظارت جدی شهرداری بر فرایند حمل نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر، گفت: افرادی که قصد تخریب و حفاری دارند باید با مراجعه به سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز مجوزهای لازم را دریافت کنند. 

علی‌اصغر اسدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: رها کردن نخاله‌های ساختمانی یکی از معضل‌هایی است که بهداشت عمومی و سیمای شهر را تهدید می‌کند، لذا با تدابیر اندیشیده شده مقرر شد این نخاله‌ها تنها به محل سایت صفیره منتقل شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با نظارت سازمان‌های خدمات موتوری و مدیریت پسماند شهرداری اهواز نخاله‌برداری‌ها انجام می‌شود، افزود: شرکت‌ها و پیمانکارانی که قصد حفاری و تخریب دارند باید مجوز لازم را داشته باشند.

معاون خدمات شهری شهردار اهواز تاکید کرد: افرادی که قصد تخریب و حفاری دارند باید با مراجعه به سازمان خدمات موتوری مجوزهای لازم را دریافت کنند، سپس از سازمان مدیریت پسماند نیز تاییدیه مربوطه را بگیرند و با پایان کار حفاری و تخریب به ساخت‌وساز خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه در مناطق هشت‌گانه واحدی به نام کنترل ضایعات و نخاله تعریف شده است، تصریح کرد: گشت‌زنی‌ها برای بررسی بیشتر وضعیت نخاله‌های ساختمانی در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم با اجرای این روند به حجم نخاله‌های شهر اضافه نشود.

کد خبر 578543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.