آتش‌نشانان شهرداری شیراز مردم آبادان را یاری کردند

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: امیدوارم واحدهای آتش‌نشانی شهرداری شیراز که برای همیاری مردم آبادان خود را به محل حادثه رساندند با موفقیت در عملیات، به سلامتی به آغوش خانواده خود بازگردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طاهری امروز _یکشنبه هشتم خردادماه_ در شصت و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز حادثه متروپل در شهر آبادان را به هموطنان داغدار تسلیت گفت، متن این پیام که در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز قرائت شد به شرح زیر است:

بسمه تعالی

إنا لله و إنا إلیه راجعون

مردم شریف و مقاوم آبادان

آبادان همیشه پاره‌ای از ایران و از تن بوده و هست و خواهد بود. هر بار با اندوه شما گریستیم و آرزوی روزی را داشته‌ایم و داریم که شادی دوباره به شهر مقاوم، خون گرم و محفل صمیمی شما رجعت کند و در خانه تک‌تک مردم این شهر ساکن شود.

حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل آبادان و درگذشت و جراحت جمعی از هموطنان عزیز، موجب تأثر و تأسف بسیار شد و قلوب مردم ایران اسلامی و مردم فهیم شیراز را داغدار کرد.

اینجانب به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز این مصیبت دردناک را از صمیم قلب به مردم ایثارگر، مقاوم و صبور استان خوزستان و ایران عزیز، خانواده‌های داغ‌دیده جان باختگان این حادثه، تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند تبارک و تعالی برای آنان، علو درجات و رحمت واسعه و برای خانواده‌های ایشان، صبر و شکیبایی و نیز برای مصدومین این حادثه سلامتی عاجل و کامل خواهانم.

از تلاش همه امدادگران، آتش‌نشانان و واحدهای پزشکی، انتظامی و نظامی که به مدیریت این حادثه و خدمت به آسیب‌دیدگان شتافتند، تشکر می‌کنم و امیدوارم این واقعه تلخ، زنگ خطری برای برنامه‌ریزی مجدانه در جهت رفع این معضل بسیار بزرگ و جلوگیری از اقدامات غیرکارشناسی در پروژه‌های ساختمان‌سازی محسوب شود.

در عین حال امیدوارم واحدهای آتش نشانی شهرداری شیراز که برای همیاری مردم آبادان خود را به محل حادثه رساندند با موفقیت در عملیات، به سلامتی به آغوش خانواده خود بازگردند.

کد خبر 578535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.