نتایج هفته بیست‌ونهم لیگ‌ برتر فوتبال+ جدول

رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ برتر، با برگزاری سه دیدار معوقه، امروز به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ برتر، امروز _یکشنبه، هشتم خردادماه_ با برگزاری سه دیدار معوقه به پایان رسید.

فولاد ۳- سپاهان صفر

از ساعت ۲۰ تیم‌های فولاد و سپاهان در ورزشگاه فولاد آرِنا مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود فولاد میزبان به پایان رسید. آیاندا پاتوسی در دقیقه ۴۱، حمید بوحمدان در دقیقه ۶۷ و آرش رضاوند در دقیقه ۷۹ برای فولاد گلزنی کردند.

پرسپولیس ۲ - شهرخودرو یک

پرسپولیس از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی میزبان شهرخودرو مشهد بود که در نهایت پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک شهرخودرو را شکست داد. این نتیجه پرسپولیس را به رده دوم رساند و شهرخودرو را به لیگ دسته‌اول بازگرداند. گل اول پرسپولیسی‌ها با گل به خودی به ثمر رسید و گل دوم آنان را سیامک نعمتی در دقیقه ۵۹ وارده دروازه شهر خودرو کرد. تک گل شهر خودرو را نیز محمدابراهیم رضازاده در دقیقه ۵۵ وارد دروازه کرد.

تراکتور ۲- فجرسپاسی یک

تیم‌های فوتبال تراکتور و فجر سپاسی در ورزشگاه یادگار امام روبروی یکدیگر قرار گرفتند. در این دیدار تراکتور با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و یک هفته به پایان رقابت‌های لیگ برتر سقوط فجر سپاسی به لیگ آزادگان حتمی شد. امید منصوری در دقیقه ۹ برای فجر و محمد عباس زاد در دقیقه ۲۳ و نریمان جهان در دقیقه ۳۹ برای تراکتور گلزنی کردند.

ذوب آهن صفر - نساجی صفر

ذوب آهن میزبان تیم تراکتور بود که این دیدار بدون گل به پایان رسید. با این تساوی نساجی ۳۳ امتیازی شد و ذوب آهن به امتیاز ۳۷ در این فصل رسید.

مس صفر- استقلال ۲

تیم فوتبال مس رفسنجان و استقلال در روز سه شنبه _سوم خردادماه_ از ساعت ۲۰ به مصاف یکدیگر رفتند که استقلال با دو گل به پیروزی رسید. در این دیدار امیرحسین حسین زاده و مهدی مهدی پور برای استقلال گلزنی کردند.

صنعت نفت آبادان ۲_ نفت مسجدسلیمان ۲

بازی صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. مهدی هاشمی نژاد و عماد میرجوان برای صنعت نفت و اامید حامدی فر و میثم تهی دست برای نفت مسجدسلیمان گلزنی کردند.

آلومینیوم اراک یک-پیکان یک

آلومینیوم اراک و پیکان در این هفته با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند. گل‌های این دیدار را محمدرضا آزادی و پیمان رنجبری به ثمر رساندند.

هوادار صفر- گل گهرسیرجان ۲

هوادار در استادیوم پاس قوامین میزبان گل گهرسیرجان بود که با نتیجه ۲ بر یک مقابل شاگردان قلعه نوعی شکست خورد. در این دیدار رضا شکاری دبل کرد و دو گل گهر را به ثمر رساند.

جدول لیگ برتر:

نتایج هفته بیست‌ونهم لیگ‌ برتر فوتبال+ جدول

کد خبر 578526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.