کشف ۱۴ پرونده جرایم اقتصادی به ارزش ۱۰۲۵ میلیارد ریال

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۴ پرونده جرایم اقتصادی به ارزش هزار و ۲۵ میلیارد ریال توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف و هوشمندی خود موفق شدند ۱۷ مجرم اقتصادی را در اردیبهشت‌ماه سال جاری شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه ۱۱ نفر از این افراد به جرم احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، یک نفر به جرم فرار مالیاتی و پنج نفر نیز به جرم اخلال در بازار دستگیر شدند، افزود: در این رابطه به ۱۴ پرونده جرایم اقتصادی رسیدگی و متهمان پس از تکمیل تحقیقات تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش پرونده‌های جرایم اقتصادی کشف شده توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی را بالغ بر هزار و ۲۵ میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: پلیس تحرکات بازار را به دقت زیر نظر دارد و با مجرمان اقتصادی برابر قانون برخورد می‌کند.

وی همچنین از کشف ۲۷۳ پرونده قاچاق کالا طی اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: ارزش کالاهای مکشوفه در این ماه نیز طبق ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۰۴ میلیارد ریال است.

سردار میرحیدری با اشاره به توقیف ۱۸۱ خودرو حامل کالای قاچاق، خاطرنشان کرد: در همین رابطه ۲۷۹ نفر که در زمینه قاچاق کالا فعال بودند نیز دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 578495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.