اعزام قریب به ۴۰ هزار نفر به حج امسال

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام اعزام ۳۹ هزار ۶۰۰ نفر از حجاج ایرانی در حج امسال، گفت: عملیات اعزام حجاج به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران سپرده شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، محمد محمدی بخش ضمن ابراز امیدواری برای برقراری حج مملو از آرامش برای حجاج ایرانی، اظهار کرد: برای حج سال جاری برنامه‌ریزی خوبی از سوی سازمان حج و کشور عربستان برای اعزام حجاج انجام شده است و امیدوارم پروازهای حج امسال با هماهنگی ایران ایر، شرکت فرودگاه‌ها و فرودگاه امام خمینی (ره) به خوبی انجام شود.

وی با اشاره به مشکلاتی که در سنوات گذشته از سوی کشور عربستان برای مجوزهای پروازی بود، افزود: با رایزنی‌های متعددی که انجام شده و مکاتباتی که با طرف عربستانی صورت پذیرفته و همچنین استقرار نمایندگانی از سوی ایران، امیدواریم مشکلات به حداقل برسد و پروازها را به موقع انجام دهیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری خاطرنشان کرد: تعداد حجاج اعزامی در سال پیش رو ۳۹ هزار و ۶۰۰ نفر است و با هماهنگی‌های انجام شده با ایران ایر مقرر شده است با برنامه‌ریزی و تمام ظرفیت عملیات حج را به نحو احسنت انجام دهند.

محمدی بخش در مورد ارائه بهتر خدمات در ایام حج یادآور شد: مدیران فرودگاه‌ها به عنوان مسئول و نماینده اصلی شرکت فرودگاه‌ها و سازمان هواپیمایی معرفی شده‌اند و رؤسای ایران ایر را موظف کردیم در آن ایام برای پاسخگویی در فرودگاه‌ها حضور دائمی داشته باشند؛ ضمن اینکه سازمان هواپیمایی کشوری در این دوره چهار ابلاغ برای ایران ایر، شرکت فرودگاه‌ها، فرودگاه امام خمینی و سازمان هواپیمایی صادر کرده و چهار نفر را به عنوان نفر اصلی و ستاد حج تعیین کرده است که به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو خواهند بود.

وی ادامه داد: همچنین سازمان هواپیمایی هم مانند ایام نوروز که قریب به ۲ میلیون و پانصد هزار مسافر را جابجا کرده‌اند، پاسخگوی مسافران خواهند بود.

کد خبر 578491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.