ناراحتی خواننده‌ فینال لیگ قهرمانان اروپا از هواداران رئال و لیورپول

خواننده فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲، به شدت از هواداران دو تیم فوتبال رئال مادرید و لیورپول ناراحت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خواننده فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲، در توئیتر به هوداران دو تیم فوتبال لیورپول و رئال مادرید حمله کرد.

«کامیلا کابلو» خواننده ۲۵ ساله، شنبه شب برای اجرای مراسم افتتاحیه فینال در ورزشگاه استاد دو فرانس روی صحنه رفت، اما صدای هزاران هوادار لیورپول و رئال مادرید که بر سر او آواز می‌خواندند بر صدای او غلبه کرد.

کابلو در توئیتر به ابراز ناامیدی پرداخت، اگرچه از آن زمان پست‌ها را حذف کرده است. او نوشت: نمی‌توانم باور کنم که مردم در طول اجرای ما، سرودهای تیم خود را با این صدای بلند می‌خواندند. "مثلاً، من و تیمم برای مدت طولانی تلاش کردیم تا حال و هوای مناسبی را ایجاد کنیم و نمایش خوبی ارائه دهیم. این حرکات تماشاگران خیلی بی‌ادبانه بود، اما گذشت. خوشحالم که بچه‌ها آن را دوست داشتند.

برخورد هواداران با کابلو جنجالی‌ترین اتفاق در طول بازی نبود چرا که شروع بازی به دلیل مشکل در بیرون ورزشگاه، بیش از ۳۵ دقیقه به تعویق افتاد و تعداد زیادی از هواداران علیرغم داشتن بلیت از ورود به ورزشگاه منع شدند.

برخی از هواداران برای ورود به ورزشگاه به بالا رفتن از موانع متوسل شدند که در نتیجه پلیس برای کنترل اوضاع از گاز اشک آور استفاده کرد. بازی در نهایت آغاز شد و مادرید با پیروزی یک بر صفر مقابل شاگردان یورگن کلوپ، قهرمان اروپا شد.

کد خبر 578475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.