نمایشگر گلکسی زد فولد ۴ عریض‌تر از نسل گذشته است

تصاویر فاش شده از قاب محافظ گلکسی زد فولد چهار نشان می‌دهد که نمایشگر این گوشی تاشو عریض‌تر از نسل گذشته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گلکسی زد فولد سه سامسونگ، گوشی هوشمند تاشویی است که مشکل اصلی آن نسبت تصویر نمایشگر بیرونی آن است، زیرا بسیاری از کاربران اعلام کرده‌اند که کمی باریک و بلند است و هنگام تایپ کردن تجربه خوبی را ارائه نمی‌دهد. اخیراً مطالبی منتشر شده است که نشان می‌دهد نسل بعدی این گوشی از نسبت تصویر متفاوتی بهره خواهد برد.

تصویری از قاب شفاف گلکسی زد فولد سه در کنار چند عکس از قابی مشابه برای گلکسی زد فولد چهار فاش شده است که نشان می‌دهد نمایشگر گلکسی فولد چهار در مقایسه با فولد سه کمی عریض‌تر است و ارتفاع آن نیز کمتر خواهد بود. البته در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت تمام اعلام کرد که این عکس‌ها به قاب زد فولد چهار مربوط است، اما در صورتی که واقعی باشد گوشی تاشو پرچم‌دار بعدی سامسونگ از نسبت تصویر بهتری نسبت به نسل کنونی بهره می‌برد.

با توجه به تصاویر فاش شده از قاب گوشی گلکسی زد فولد چهار سامسونگ، دوربین پشتی آن بسیار شبیه به دستگاه فولد سه است. اخیراً مطلب دیگری نیز منتشر شده است که نشان می‌دهد سامسونگ تاخوردگی وسط نمایشگر زد فولد چهار را در مقایسه با نسل کنونی این محصول کاهش خواهد داد.

کد خبر 578458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.