۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
تخریب یک واحد ملکی در خمین

سرپرست شهرداری خمین از تخریب یک واحد ملکی تجاری واقع در خیابان امام خمینی (ره) در راستای تعریض گذر و آزادسازی مسیر خبر داد.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از تخریب واحد ملکی تجاری واقع در خیابان امام خمینی (ره) به منظور تعریض گذر و آزادسازی مسیر خبر داد و اظهار کرد: این مغازه به طور کامل در حال تخریب است.

وی افزود: طبق دستور دادستان و بنا بر مهلت قانونی تعیین شده قرار است منازل مسکونی واقع در مسیر آزادسازی نیز تا یک هفته دیگر تخلیه و تخریب شود.

سرپرست شهرداری خمین خاطرنشان کرد: در سال جاری به منظور زیباسازی جلوه بصری شهر، رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان امام خمینی (ره) از میدان شهید مدرس تا میدان انقلاب اسلامی انجام شد.

احمدی اضافه کرد: به منظور هدایت آب‌های سطحی، زیباسازی و مناسب‌سازی معابر و شریان‌های شهر، عملیات جدول‌کاری و کانیوگذاری کوچه‌های شهید ایلخانی و شهید محسنی واقع در خیابان شهید قنبری (ساحلی) اجرا شد.

وی با بیان اینکه کوچه شهید ایلخانی به طول ۱۱۰ متر و کوچه شهید محسنی به طول ۵۰ متر کانیوگذاری شده است، تصریح کرد: شهرداری اردیبهشت‌ماه سال جاری جمع‌آوری درخت‌های خشک سطح شهر، اسپار باغچه‌های پارک نیلوفر و یاس، گل‌کاری و چمن‌زنی پارک ساحلی را انجام داده است.

سرپرست شهرداری خمین گفت: علف‌زنی حاشیه بلوار شهدای گردان روح‌الله، میدان پلیس، میدان صاحب‌الزمان، میدان ادوارد و آنیلی، خیابان شریعتی، خیابان کشاورز، کوتاه کردن شمشادهای بلوار شورا، جمع‌آوری گل‌های بهاری بلوار منتظری شمالی، آماده‌سازی فضای سبز شهر به منظور کاشت گل‌های تابستانی و گل‌کاری پارک شهید دستورز از دیگر اقدامات شهرداری در حوزه فضای سبز است.

کد خبر 578455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.