عصرانه خبری شهرهای ایران در هشتم خردادماه

در این بسته خبری از تخریب ساختمان متعلق به شهرداری در عملیات آزادسازی حریم ابهررود تا افتتاح گودکشتی بجنورد و انجام ۲۴۲ عملیات امداد و نجات در ساری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تخریب ساختمان متعلق به شهرداری در عملیات آزادسازی حریم ابهررود

ساختمان متعلق به شهرداری ابهر در راستای عملیات آزادسازی حریم رودخانه ابهررود تخریب شد.

سه‌شنبه‌های سمنان بانشاط می‌شود

امیر نجم، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: سه‌شنبه‌های بانشاط همراه با برنامه‌های فرهنگی ورزشی با هدف ایجاد همبستگی اجتماعی، نشاط و همدلی خانواده‌ها در محله‌های مختلف شهر سمنان برگزار می‌شود.

افتتاح گود کشتی بجنورد

جواد حمیدی راوری، شهردار بجنورد گفت: نخستین گود کشتی باچوخه در مرکز استان به مرحله بهره برداری رسیده و همزمان با مسابقات کشوری، افتتاح می‌شود.

امامزاده سلطان مطهر (ع) بومهن مرکز فرهنگی می‌شود

مجتبی رضازاده، شهردار بومهن گفت: بقعه امامزاده سلطان مطهر (ع) بومهن به مرکز ثقل فرهنگی شرق استان تهران تبدیل می‌شود.

نوسازی مینی‌بوس‌های شهری آران و بیدگل

محسن صانعی، شهردار آران و بیدگل گفت: عمر مینی‌بوس‌های آران و بیدگل بین ۱۵ تا ۲۰ سال است که به همین دلیل باید این اتوبوس‌ها بازسازی شده و بر تعداد آن نیز اضافه شود.

سبزه‌میدان زنجان؛ نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان گفت: پروژه سبزه‌میدان برای تکمیل به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با تصویب لایحه شورا می‌توانیم بخشی از کار را جلو ببریم.

اجرای ۳۵۰۰ تن آسفالت در معابر گوگد

حسین علی‌محمدی، شهردار گوگد گفت: سال گذشته ۳۵۰۰ تن آسفالت در ۳۰ هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های شهر گوگد اجرا شد.

اتمام مرمت و بازسازی دیوارنگاره مزین به تصویر شهید بابایی در قزوین

علیرضا منجم، سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قزوین از تکمیل مرمت و بازسازی دیوارنگاره مزین به تصویر شهید بابایی در چهارراه ولیعصر (عج) خبر داد.

انجام ۲۴۲ عملیات امداد و نجات در ساری

سیدسلمان ابوالقاسمی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: در یک ماهه گذشته ۲۴۲ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانان ساری انجام شده است.

کد خبر 578453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.