ساعات کاری مراکز گردشگری ناژوان اعلام شد

مدیر طرح ساماندهی ناژوان ساعات کاری زیرمجموعه‌های گردشگری این طرح در فصل بهار و تابستان را اعلام کرد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مجموعه باغ پرندگان به عنوان یکی از بزرگترین باغ‌های پرندگان کشور، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ میزبان گردشگران خواهد بود.

وی با بیان اینکه ساعات کاری باغ استوایی و گیاهان گرمسیری یا همان باغ‌موزه پروانه‌ها و موزه صدف‌ها هر روز از ساعت ۹ تا ۲۰:۳۰ تعریف شده است، افزود: مجموعه هیجان‌انگیز و جذاب باغ خزندگان نیز، از ساعت ۹ تا ۲۰:۳۰ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به ارتباط خوب و مؤثر مجموعه ناژوان با آکواریوم اصفهان، افزود: شهروندان و علاقه‌مندان به تماشای دنیای زیر آب نیز می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ از مجموعه آکواریوم استفاده کنند.

وی ادامه داد: ساعت فعالیت تله‌سیژ روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۱ تا غروب آفتاب و روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۴ و مجدد با دو ساعت وقفه، از ساعت ۱۶ تا غروب آفتاب در خدمت شهروندان و گردشگران خواهد بود.

قائلی افزود: مجموعه شهربازی روباز و کارتینگ ناژوان نیز همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۳ پذیرای خانواده‌ها و شهروندان اصفهانی و گردشگران است.

وی با بیان اینکه تمام مجموعه‌های تفریحی گردشگری ناژوان در طول هفته پذیرای شهروندان و گردشگران است، اظهار کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم هنگام مراجعه به مراکز تفریحی جهت احترام به سایر مراجعه‌کنندگان و استفاده‌کنندگان، شئونات اسلامی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

ساعات کاری مراکز گردشگری ناژوان اعلام شد

کد خبر 578450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.