معرفی انواع آثار معرق روی چوب در چهارمحال و بختیاری

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: انواع آثار و تولیدات مرتبط با معرق روی چوب معرفی می‌شود.

به‌گزارش خبرنگار ایمنا، اسماعیل رمضانی امروز _یکشنبه، هشتم خردادماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه محصولات معرق چوب در غرفه دائمی معرفی محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان در محل این اداره‌کل برپا شده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه به‌منظور معرفی انواع آثار و تولیدات مرتبط با معرق روی چوب در چهارمحال و بختیاری برپا شده است.

رمضانی افزود: نمایشگاه محصولات معرق روی چوب به‌مدت یک هفته در غرفه دائمی معرفی تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان در محل این اداره‌کل برپا است.

وی تصریح کرد: هر هفته یکی از هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری با حضور در این غرفه تولیدات و محصولات خود را معرفی خواهد کرد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، یادآور شد: معرفی کامل تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری و تلاش برای بازاریابی انواع محصولات هنرمندان استان از مهم‌ترین اهداف برپایی غرفه تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان در محل این اداره‌کل به‌شمار می‌رود.

هنرمند صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری با دو سال سابقه فعالیت در رشته معرق روی چوب نیز گفت: در این غرفه افزون‌بر ۱۰۰ اثر از انواع تولیدات معرق روی چوب شامل سینی، آجیل‌خوری، شکلات‌خوری، قلمدان، ساعت، تابلو و سایر وسایل تزئینی به‌نمایش درآمده است.

نرگس محمودی اضافه کرد: بازار فروش محصولات معرق روی چوب در داخل و خارج از کشور به بازاریابی بیشتر نیاز دارد.

وی افزود: تقویت قدرت خرید مردم می‌تواند در فروش بیشتر انواع تولیدات و محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی تأثیرگذار باشد.

کد خبر 578441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.