مشکلی در توزیع «من‌کارت» مشهد وجود ندارد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر «من‌کارت» با قیمت تعیین شده عرضه می‌شود و هیچ مشکلی برای توزیع آن وجود ندارد.

مهدی بدیع‌فرخد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به نحوه دسترسی شهروندان به «من‌کارت»، اظهار کرد: در حال حاضر من‌کارت با قیمت ۱۵ هزار تومان عرضه می‌شود و هیچ مشکلی برای توزیع آن وجود ندارد و به تعداد کافی تهیه شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته به تعداد کافی من‌کارت تهیه شده است، ادامه داد: مطابق آمار تاکنون تا حد نیاز کارت در باجه‌ها و عوامل فروش توزیع شده است و همکاران نیز به صورت متناوب به باجه‌ها مراجعه می‌کنند تا در صورت کمبود، نسبت به تهیه آن اقدام شود.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد در خصوص گزارش‌های تخلف مبنی بر فروش ۵۰ هزار تومانی من‌کارت، تصریح کرد: به‌طور متناوب عوامل فروش در قطار شهری و سوپر مارکت‌ها رصد می‌شوند و چنین موضوعی مشاهده نشده است، شاید این اتفاق به صورت فردی و خارج از دامنه فروش رخ داده باشد، لذا از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده تخلف به سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند.

وی با اشاره به خرابی باجه‌های شارژ من‌کارت، گفت: در حال حاضر ۷۴۴ عامل شارژ در سطح شهر علاوه بر دستگاه‌های موجود در قطار شهری و باجه‌های فروش وجود دارد که ممکن است گاهی بعضی از آن‌ها خراب شود که در صورت اعلام خرابی، مشکل به سرعت برطرف می‌شود.

کد خبر 578419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.