پیشروی بیت کوین به سوی ۳۰ هزار دلار

دامیننس بیت‌کوین بهبود و ارزش بازار رمزارزها و حوزه دیفای نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است. براساس آخرین تحلیل انجام شده، پیش‌بینی یک روند فرسایشی را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز بیت کوین مجدد به محدوده ۲۹ هزار دلار بازگشته است اما هنوز نتوانسته خود را بالای این سطح تثبیت کند. شاخص ترس و طمع، بهبود یک واحدی داشته اما همچنان در وضعیت ترس شدید است. دامیننس بیت کوین بهبود و ارزش بازار رمزارزها و حوزه دیفای نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است. براساس آخرین تحلیل انجام شده پیش‌بینی یک روند فرسایشی را خواهیم داشت.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۸ هزار و ۹۸۷ دلار

تغییرات: رشد ۰.۵۴ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار و ۷۷۹ دلار

تغییرات: رشد ۰.۹۳ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۳۰۰ دلار و ۳۴ سنت

تغییرات: کاهش ۰.۶۳ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۸۲ دلار

تغییرات: کاهش ۰.۷۶ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۶۳ دلار

تغییرات: رشد ۰.۷۴ درصدی

سولانا (SOL): ۴۲ دلار و ۴۷ سنت

تغییرات: رشد ۱.۵۷ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۴ دلار و ۶۴ سنت

تغییرات: رشد ۶.۶۳ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۸۰۸ دلار

تغییرات: رشد ۱.۲۸ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۸۰۸ دلار

تغییرات: افت ۱.۷۶ درصدی

پولکادات (DOT): ۹ دلار و ۴۵ سنت

تغییرات: رشد ۲.۶۲ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

پیشروی بیت کوین به سوی ۳۰ هزار دلار

حمایت: ۲۶ و ۲۰ هزار دلار

مقاومت: ۳۰، ۳۵ و ۳۷ هزار دلار

پیش بینی: نوسان تا محدوده سی هزار دلار

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست.)

دامیننس

پیشروی بیت کوین به سوی ۳۰ هزار دلار

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش کل بازار رمزارزها

پیشروی بیت کوین به سوی ۳۰ هزار دلار

ارزش بازار حوزه دیفای

پیشروی بیت کوین به سوی ۳۰ هزار دلار

شاخص ترس و طمع بیت کوین

پیشروی بیت کوین به سوی ۳۰ هزار دلار

روند شاخص ترس و طمع

پیشروی بیت کوین به سوی ۳۰ هزار دلار

تحلیلگر دویچه بانک ارزش بیت کوین را با الماس مقایسه می‌کند

ماریون لابور، تحلیلگر مؤسسه تحقیقاتی دویچه بانک (Deutsche Bank) و نویسنده کتاب دموکراتیزاسیون مالی معتقد است که ارزش بیت کوین بسته به آنچه مردم فکر می‌کنند می‌ارزد، بالا خواهد رفت.

وی افزود: هنگام بحث در مورد بیت کوین، ارزش الماس را در نظر بگیرید. قیمت الماس طی ۵۰ تا ۷۰ سال گذشته افزایش یافته است و این افزایش ارزش، در نتیجه ارتباطاتی بوده که پیرامون آن شکل گرفته است.

تحلیلگر مؤسسه تحقیقاتی دویچه بانک خاطرنشان کرد: اثر تینکربل (Tinkerbell) که چیزهایی را توصیف می‌کند که تصور می‌شود فقط به دلیل اعتقاد مردم به آن‌ها وجود دارند نقش مهمی در تعیین ارزش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بازی می‌کند. به همین دلیل نیز او معتقد است که تعیین ارزش دقیق ارز دیجیتال پرچمدار بازار دشوار است.

لونا ۲.۰ در روز نخست معاملات خود تا ۳۰ دلار پیش رفت و سپس ۸۴ درصد سقوط کرد

ایردراپ و معاملات توکن جدید لونا ۲.۰ از امروز آغاز شد و میلیون‌ها کیف پول توکن‌های جدید را دریافت کردند. ۳۰ دقیقه پس از آغاز معامله این توکن در صرافی بای‌بیت به عنوان نخستین پلتفرم ارائه‌دهنده این توکن، لونا ۲.۰ در سطح ۰.۳۰ دلار معاملات را آغاز کرد و با رشدی سریع به ۳۰ دلار رسید. با این حال، اوج توکن لونا کوتاه مدت بود و تنها چند ساعت پس از آن بهای این توکن بیش از ۸۴ درصد کاهش یافت. تا زمان تنظیم این خبر بهای این توکن به ۶.۴ دلار رسیده است.

بیت کوین مطمئن‌ترین چیز در یک دنیای نامطمئن است

مایکل سایلور، مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) روز گذشته در برنامه محبوب تلویزیونی تاکر کارلسون در شبکه فاکس نیوز ظاهر شد و دیدگاه صعودی خود را در مورد بیت کوین مطرح کرد.

وی در صفحه توییترش نوشته است: در برنامه تاکر کارلسن بودم و به همه یادآوری کردم که بیت کوین مطمئن‌ترین چیز در دنیایی بسیار نامطمئن است. در بازاری پر از هرج‌ومرج، صدا و خشم، مردم جدای از مداخله دولت‌ها، نهادها یا شرکت‌ها به مکانی امن برای ایستادن نیاز دارند.

دولت کره جنوبی مقررات صرافی‌های ارز دیجیتال را سخت‌تر می‌کند

دولت کره جنوبی به دنبال فروپاشی ارزهای دیجیتال اکوسیستم ترا توکن‌های لونا و UST در حال بررسی وضع مقررات سخت‌گیرانه‌تر، ازجمله ایجاد یک استاندارد یکپارچه برای فهرست شدن ارزهای دیجیتال در همه صرافی‌ها ارز دیجیتال در این کشور است.

این تصمیمات در جلسه اضطراری درباره سقوط اکوسیستم ترا بین مجلس ملی کره و دولت این کشور اتخاذ شده است و آن‌ها تصمیم گرفته‌اند تا مسئولیت این اتفاقات را به صرافی‌های ارزهای دیجیتال نسبت دهند. دولت کره جنوبی از صرافی‌ها به دلیل واکنش دیرهنگام آن‌ها به سقوط دو ارز دیجیتال ترا انتقاد کرده است. گفتنی است که چندین صرافی برتر کره‌ای تا دو هفته بعد از سقوط ترا، توکن لونا را از لیست مبادلاتی خود خارج نکردند.

اتریوم از بیت کوین شکست خواهد خورد

مونیب علی، بنیان‌گذار شرکت استکس (Stacks) گفته که از سال ۲۰۱۸ به بعد دیگر مالک اتریوم نبوده است، زیرا معتقد است که اتر به‌عنوان پول در برابر بیت کوین و به عنوان پلتفرم اصلی قرارداد هوشمند نیز در برابر دیگر پلتفرم‌ها شکست خواهد خورد.

وی با اشاره به کاهش ارزش اتریوم نسبت به بیت کوین طی سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱، می‌گوید که اتریوم به دلیل حضور در دو جبهه جنگی، ارزش خود را از دست می‌دهد. اولین جنگ اتر، درباره تبدیل‌شدن به پول معتبری است که بتواند به‌عنوان یک محافظ در برابر تورم عمل کند.

اما علی معتقد است که اتریوم در جنگ به دلیل سادگی و عدم پیچیدگی بیت کوین از آن شکست می‌خورد. جنگ دوم اتر نیز برای حفظ تسلط این شبکه به‌عنوان پلتفرم قرارداد هوشمند پیشرو بازار است و مدیرعامل استکس می‌گوید اتریوم این جنگ را هم به بازیگران جدیدی مانند سولانا، الگورند، اولنچ، استکس و نیر می‌بازد و با رشد آنها سهم اتریوم کوچک‌تر می‌شود.

فانتوم یکی از پراستفاده‌ترین قراردادهای هوشمند میان نهنگ‌ها در ۲۴ ساعت گذشته است

داده‌های منتشر شده از سوی توئیتر ویل استاتس (Whale Stats) نشان می‌دهد که فانتوم یکی از پراستفاده‌ترین قراردادهای هوشمند در میان ۵۰۰ نهنگ برتر شبکه اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته بوده است. رشد استفاده از قرارداد هوشمند فانتوم احتمالاً به‌دلیل گمانه‌زنی‌ها از بازگشت آندره کرونیه (Andre Cronje) و همکارش آنتون نل (Anton Nell)، توسعه‌دهندگان مشهور حوزه دیفای، به این پروژه است. در حال حاضر، توکن فانتوم در ۲۴ ساعت گذشته با ۱.۶ درصد افت به ۰.۳۵ دلار رسیده است.

هشدار یک کارشناس حقوقی به ایلان ماسک در رابطه با شکایت کمیسیون بورس آمریکا

جان دیتون (John Deaton)، بنیان‌گذار کریپتولا (Crypto-Law)، یک خبرگزاری در زمینه مسائل حقوقی ارزهای دیجیتال، اخیراً در توئیتر خود به ایلان ماسک هشدار داده است که توییت‌های مکرر او و صحبت درباره دوج کوین می‌تواند باعث مشکلاتی مانند پرونده حقوقی ریپل و توکن XRP شود.

به گفته وی توئیت‌های ماسک که باعث نوسان قیمت DOGE می‌شود ممکن است به شکایت کمیسیون بورس آمریکا منجر شود و این توئیت‌ها را بخشی از قرارداد دوج کوین با این کارآفرین تلقی کنند.

مایکل سیلور: در آینده نیز به خرید بیت کوین ادامه می‌دهیم

مایکل سیلور، بنیان‌گذار و مدیر اجرایی شرکت مایکرواستراتژی، در مصاحبه اخیر خود با فاکس نیوز درباره ثابت‌ماندن دیدگاهش درباره بیت کوین صبحت کرده است.

وی اعتقاد دارد بیت کوین یک پناهگاه امن و محافظ در برابر تورم برای سرمایه است.

مدیر اجرایی شرکت مایکرواستراتژی گفته بیت کوین از سال ۲۰۲۰ تاکنون که ویروس کرونا به مرحله همه‌گیری رسید ۲۲۹ درصد رشد کرده است. این در حالی است که طلا تنها هفت درصد، شاخص S&P۵۰۰ حدود ۲۹ درصد و نزدک ۱۰۰ حدود ۱۹ درصد رشد کرده‌اند. در همین حال عرضه دلار آمریکا نیز ۳۶ درصد افزایش یافته است.

سیلور افزود: نه تنها بیت کوین‌هایشان را نمی‌فروشند، بلکه به بیشتر کردن ذخایر خود ادامه خواهند داد.

نقشه بازار

پیشروی بیت کوین به سوی ۳۰ هزار دلار

کد خبر 578400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.