پیش‌بینی رگبار پراکنده در غرب و غبار محلی در شرق اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده در نیمه‌غربی استان خبر داد و گفت: در مناطق شرقی غبار محلی انتظار می‌رود اما شرایط برای ورود گردوخاک از مناطق دیگر به اصفهان فراهم نیست.

نوید حاج‌بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده برقراری جوی نسبتاً پایدار تا پنج روز آینده روی استان اصفهان است و در این مدت پدیده غالب در استان گاهی وزش باد خواهد بود.

وی با اشاره به فراهم بودن شرایط ناپایداری همرفتی طی دو روز آینده در نیمه غربی استان، افزود: به دلیل افزایش ابر، احتمال رگبار پراکنده باران در ساعات اوایل شب در این منطقه وجود دارد، در مناطق شرقی نیز وزش باد شدید انتظار نمی‌رود؛ بنابراین پدیده غبار محلی پیش‌بینی می‌شود اما شرایط برای ورود توده گردوغبار از مناطق دیگر کشور به اصفهان فراهم نیست.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان دمای هوا را در ۲۴ ساعت آینده بدون تغییر محسوس دانست و گفت: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های امروز به ۳۳ درجه و کمینه فردا صبح شهر اصفهان به ۱۷ درجه می‌رسد.

وی گرم‌ترین نقطه استان را کاشان با دمای ۳۵ درجه اعلام کرد و ادامه داد: خنک‌ترین شهرستان نیز بویین‌میاندشت با دمای هفت درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 578383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.