۳ جسد کشف شده در حادثه متروپل آبادان مجهول‌الهویه است

استاندار خوزستان با اشاره به ادامه عملیات آواربرداری در محل ساختمان ۱۰ طبقه متروپل گفت: تاکنون پیکر ۲۹ نفر از زیر آوار متروپل خارج شده که هویت سه جسد شناسایی نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صادق خلیلیان امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طبق اطلاعات به‌دست آمده ۳۸ نفر پس از حادثه ریزش ساختمان مفقود شدند که عملیات جست‌وجو تا بیرون آوردن آخرین نفر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تاکنون پیکر ۲۹ نفر از زیر آوار متروپل خارج شده که هویت سه جسد شناسایی نشده است.

استاندار خوزستان گفت: به‌منظور شتاب‌بخشی به عملیات آواربرداری از روز گذشته از چهار جبهه عملیات آواربرداری با سرعت بیشتر آغاز شده و گروه‌های امدادی با تجهیزات پیشرفته در حال کار هستند.

خلیلیان با اشاره به ناپایدار بودن برخی نقاط سازه متروپل، تصریح کرد: برای جلوگیری از ریزش مابقی سازه متروپل، برخی نقاط آن مقاوم‌سازی شده است.

وی افزود: سه تیم متشکل از شهرداری، راه‌وشهرسازی و نظام مهندسی تشکیل شده تا برای مهار یا تخریب مابقی ساختمان تصمیم‌گیری کنند.

به گزارش ایمنا، بخش‌هایی از برج دوقلوی در دست ساخت متروپل آبادان روز دوشنبه دوم خردادماه ۱۴۰۱ دچار ریزش شد؛ از زمان ریزش این سازه تاکنون مأموران امدادی با تمام تجهیزات در حال جست‌وجو هستند و عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد.

کد خبر 578375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.