در مسیر لیگ ملت‌ها/تیم‌ملی والیبال در صربستان

تیم‌ملی والیبال ایران برای برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم‌ملی صربستان، راهی بلگرد پایتخت این کشور شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی والیبال ایران در مسیر آماده‌سازی برای حضور شایسته در لیگ ملت‌ها سال ۲۰۲۲ از امروز یکشنبه _هشتم خردادماه_ اردوی تدارکاتی خود را در شهر بلگراد پایتخت صربستان آغاز می‌کند.

ملی‌پوشان کشورمان ساعت ۲:۲۰ بامداد امروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی استانبول و بعد از سه ساعت‌ونیم توقف در این فرودگاه عازم بلگراد شدند.

محمدطاهر وادی، علی رمضانی، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، محراب ملکی‌سرخی، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، صابر کاظمی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا مؤذن ۱۲ بازیکن تیم‌ملی هستند که راهی بلگرد شدند.

همچنین اسماعیل مسافر و امین اسماعیل‌نژاد پس از برطرف شدن مشکل خروج از کشور در بلگراد به کاروان والیبال ایران خواهند پیوست.

شاگردان بهروز عطایی در اردوی صربستان هر روز در دو نوبت صبح و عصر تمرین خواهند داشت و این تمرینات تا سیزدهم خردادماه در شهر بلگراد ادامه دارد.

همچنین دو دیدار تدارکاتی در این شهر برای بازیکنان تیم‌ملی والیبال ایران در نظر گرفته شده است که این دیدارها ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه به‌وقت ایران در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه یازدهم و دوازدهم خردادماه برگزار خواهد شد.

مردان والیبال ایران جمعه شب سیزدهم خردادماه بلگراد را به مقصد برزیلیا ترک خواهند کرد و پس از سفری طولانی‌مدت، بامداد یکشنبه پانزدهم خردادماه وارد شهر برزیلیا خواهند شد.

هفته نخست لیگ ملت‌ها از هفدهم تا بیست‌ودوم خردادماه در این شهر پیگیری می‌شود و تیم‌ملی والیبال ایران به ترتیب به مصاف تیم‌های چین، هلند، استرالیا و ژاپن می‌رود.

کد خبر 578364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.