زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش+جزئیات

سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش از اعلام نتایج آزمون استخدامی این وزارتخانه تا بیستم خردادماه، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صادق ستاری‌فرد درخصوص نتایج آزمون استخدامی اخیر این وزارتخانه که روزهای پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: قرار است نتایج آزمون استخدامی این وزارتخانه تا بیستم خردادماه اعلام شود؛ البته وزارتخانه تلاش می‌کند که نتایج آزمون زودتر از این زمان اعلام شود.

وی با بیان اینکه ۳۴ هزار و ۸۱۳ نفر در آزمون استخدامی اخیر جذب می‌شوند، افزود: در مرحله اول اعلام نتایج آزمون استخدامی سه تا پنج برابر ظرفیت اعلام شود و این افراد در مصاحبه و گزینش شرکت می‌کنند.

سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: افراد پذیرفته شده قرار است از اول مهرماه فعالیت خود را در مدارس آغاز کنند و دوره ضمن خدمت آموزشی را نیز در تابستان و حین تدریس طی می‌کنند.

به گزارش ایمنا، سازمان آموزش‌وپرورش به عنوان یکی از مهم‌ترین نهادهای کشور، چند سالی است که بخشی از نیروی انسانی خود یعنی معلمان و دبیران را به دو روش تأمین می‌کند که یکی از آن‌ها برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش است. در این آزمون که به طور هماهنگ با آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود، سازمان آموزش و پرورش فراخوانی در زمان‌های مشخص منتشر می‌کند و افراد واجد شرایط رشته‌های مختلف می‌توانند ضمن نام‌نویسی، در این آزمون شرکت کنند.

چنان‌چه داوطلبان بتوانند نمره حد نصاب را به دست آورند، برای مصاحبه سه برابر ظرفیت دعوت می‌شوند. متقاضیانی که موفق به قبولی در مرحله مصاحبه و گزینش شوند، پذیرش نهایی خواهند شد و پس از طی یک دوره آموزشی مشغول تدریس خواهند شد. تمام مراحل نام‌نویسی آزمون استخدام آموزش‌وپرورش به صورت اینترنتی است و نیازی به مراجعه حضوری به هیچ نهادی ندارد.

کد خبر 578352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.