تصویب شیوه‌نامه ثبت‌نام مدارس شاهد

شیوه‌نامه ثبت‌نام مدارس شاهد در ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر وزارت آموزش‌و پرورش با حضور وزیر آموزش‌ و پرورش و معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران به تصویب رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، یوسف نوری اظهار کرد: وزرات آموزش و پرورش در حمایت از همه گروه‌های ایثارگری در ارائه خدمات آموزشی پیش‌قدم است و اعطای امتیازات فرهنگی به فرزندان و وابستگان ایثارگران در جهت ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت در قوانین به تصویب رسیده است و ما موظف هستیم که مدارس شاهد را با بوی عطر ایثار و شهادت حفظ کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نقش مدارس شاهد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: باید مدارس شاهد را تقویت و این مدارس را به الگوی خوب و کامل برای سایر مدارس کشور تبدیل کنیم.

سیدمحمدصادق هاشمی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه مدارس شاهد یکی از پایگاه‌های مهم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند، گفت: مسئولان آموزش و پرورش در راستای برنامه‌های تحولی نسبت به تقویت مدارس شاهد که سابقه درخشان علمی و فرهنگی داشته‌اند و مورد اقبال جامعه هستند، اقدام کنند که این اقدام می‌تواند در زمینه تقویت کادر آموزشی، اجرایی و ملزومات آموزشی صورت گیرد.

محمدعلی فقیه، مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست ضمن استقبال از اعطای امتیازات فرهنگی به جامعه ایثارگری در مدارس شاهد بر توسعه فعالیت‌های پرورشی و اعتقادی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد.

در پایان نشست ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر، شیوه‌نامه ثبت‌نام مدارس شاهد مورد تصویب قرار گرفت.

کد خبر 578324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.