اجرای طرح پاکسازی در خط ۴ حصار کرج

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از اجرای طرح جهادی پاکسازی در خط چهارحصار این شهر خبر داد و گفت: سازمان پسماند در این عملیات نسبت به جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب و امحای موش اقدام کرده است.

محمدرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره اجرای طرح جهادی در خط چهار حصار، اظهار کرد: با توجه به تأکید شهردار کرج مبنی بر انسجام و ادامه طرح‌های جهادی در سال ۱۴۰۱ به صورت محله‌محور، این طرح جهادی اجرا شد.

وی افزود: در اجرای طرح جهادی پاکسازی در خط چهارحصار، نیروهای سازمان پسماند شهرداری کرج نسبت به جمع‌آوری هفت قلاده سگ بلاصاحب، طعمه‌گذاری جهت امحای موش و حیوانات موذی اقدام کردند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار در اولویت است، خاطرنشان کرد: با حضور میدانی مدیران و کارشناسان در خط چهار حصار، مشکلات زیرساختی این منطقه احصا و مقرر شد نسبت به رفع آنها اقدام شود.

وی از اجرای طرح جهادی امیدآفرینی در روز سیزدهم خردادماه خبر داد و افزود: این طرح با همکاری مدیریت شهری، گروه‌های جهادی بسیج و سپاه استان به صورت مشترک در مناطق سه و چهار شهرداری کرج برگزار خواهد شد.

خسروی با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند همچون همیشه طلایه‌دار خدمت در طرح‌های جهادی است، ادامه داد: در طرح جهادی امیدآفرینی نیز ماشین‌آلات و تجهیزات در اختیار سازمان از قبیل لودر، گریدر، کامیون، بابکت و لنج‌کش استفاده می‌شود و خاک و نخاله‌های سطح این دو منطقه توسط نیروها و امکانات سازمان پسماند جمع‌آوری و حمل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت پسماند جهت پاکسازی و نظافت سطح مناطق در طرح جهادی امیدآفرینی با حداکثر توان در خدمت شهروندان خواهد بود.

کد خبر 578319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.