هیئت عالی قضایی به آبادان می‌رود

دادستان کل کشور اعلام کرد: هیئت عالی در دادستانی کل تعیین شده است که فردا (یکشنبه) عازم آبادان می‌شود.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، اظهار کرد: ۸۰ برگ از پرونده‌ای که در آبادان تشکیل شده بود به دست بنده رسید و همکاران من آنها را بررسی کردند.

وی افزود: گزارش‌ها و مستنداتی که ارسال شد نشان می‌دهد مباحث و مطالب گسترده‌ای در استان مطرح شده، از جمله تشکیل پرونده‌هایی در مرکز استان که مرتبط با این موضوع است؛ با این تعداد مستنداتی که به دست ما رسیده، اظهارنظر قطعی دشوار است.

دادستان کل کشور اضافه کرد: هیئت عالی در دادستانی کل تعیین کردیم که فردا عازم خوزستان خواهند شد، به دادگستری آبادان و دادگستری اهواز خواهند رفت و پرونده‌هایی که در آنجا مطرح است را می‌بینند.

حجت‌الاسلام منتظری تاکید کرد: با توجه به مجموعه اطلاعاتی که اکنون به دست ما رسیده است، نمی‌توان با قاطعیت گفت قصور و تقصیری از ناحیه دستگاه قضا بوده است اما اطمینان می‌دهم بدون هیچ‌گونه اغماضی مسئله را براساس قوانین و مقررات پیگیری خواهیم کرد.

منتظری گفت: به نظر می‌رسد با بررسی مستندات آبادان بتوانیم به نظر واحدی برسیم، اما در حال حاضر اظهار نظر در اینباره مشکل است با این حال در دستگاه قضائی و دادستانی کل هیچ اغماضی نخواهیم کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 578277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.